رابطه جنسی و دیدن فیلم مستهجن

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 976 بازدید

سلام خسته نباشین ازتون خواهش میکنم یک راهنمایی به من بدین کمکم کنین من سر این موضوع به فکر طلاق هستم. من دو ساله ازدواج کردم اوایل شوهرم پنهونی فیلم میدید و خودشو ارضا میکرد و تمایلی به من نداشت خیلی کم با من رابطه داشت منم دیده بودم خودشو با فیلم ارضا میکنه.الان خودم باهاش فیلم میبینم که پنهونی نبینه دیگه حالا تا فیلم نزاریم با من اصلا رابطه نداره هر روز هم سر این موضوع دعوا داریم من باید چیکار کنم قبولم نکنم میره پنهونی میبینه تو رو خدا یک راه حل بدین بهم حالم واقعا بده

اطلاعات تکمیلی

سن 26 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانپزشک و درمانگر مشکلات جنسی

سلام، متاسفانه شوهر شما اعتیاد به پورنوگرافی دارند، اعتیاد و وابستگی به پورن مثل باقی اعتیادها با راه حل دادن درست نمیشود، انگار که الان شما برای او دور از چشمتان تریاک نکشد، همراه او پای بساط اعتیادش می نشینید.
در کل همسرتان باید بخواهد که این اعتیاد را ترک کند و آنگاه که خواست باید به روانپزشک مراجعه کند تا درمان دارویی و غیر دارویی برای ایشان آغاز شود، کار سختی است در کل.
بایستی خیلی جدی با ایشان صحبت کنید و از او بخواهید که برای درمان مراجعه کند، اگر موافقت نکند آنگاه شما بایستی برای ادامه زندگی خود تحت این شرایط مشورت بگیرید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha