ارضا شدن همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 363 بازدید

سلام

من 22 سالمه و همسرم 29 سالشه. 5 ساله ازدواج کردیم. بابت جنب شدن همسرم خیلی فکرم مشغوله و اذیت میشم بارها باهاش بحث کردم. خیلی این حالت بهش دست میده چه وقتایی که رابطه نداشتیم چه وقتایی که داشتیم. شده شب رابطه برقرار کردیم صبح جنب شده و شده چند روز رابطه نداشتیم بازم شده یعنی میخوام بگم بخاطر رابطه نداشتن نیست بعضی موقع ها هفته ای 3 بار میشه بعضی موقع ها 2 تا 3 هفته خودش میگه دوران مجردی هم همین جوری بوده ولی قبول کردن این مسئله واسم سخته همش فکر میکنم بخاطره فکر کردن و خواب دیدن زنهای دیگه است مثلا یکی رو دیده شب با فکر اون میخوابه اینجوری میشه و اینم بگم که بخاطر این موضوع بعضی وقتها خیلی ازش سرد میشم

خواهش میکنم کمکم کنید ممنون

اطلاعات تکمیلی

سن 22 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

برخورد شما با پديده جنسی بايد بسيار عاقلانه و همراه با احتياط باشد

توصیه میکنم بدبینی و تردید را از خودتان دور کنید ،افکار منفی و توهمات شما باعث خراب شدن رابطه تان میشود.

در افراد مذکر سلولهای جنسی همواره ساخته می شوند، این کار توسط سلولهای مخصوصی در بیضه صورت می گیرد. اسپرم ها پس از ایجاد در لوله های مخصوصی در بیضه، بالغ و ذخیره می شوند، منتها ظرفیت این مجاری محدود است. به همین دلیل پس از مدتی محدود این لوله ها پر می شوند و باید تخلیه گردند.

عوامل ژنتیکی موثر در پدیده احتلام در اختیارفرد نیست و به توانایی های به ارث رسیده که میزان نیاز جنسی را رقم می زند بستگی دارد یعنی سیکل تکرار احتلام از ناحیه عامل ژنی وابسته به میزان نیاز جنسی فرد است.

هر وقت كيسه های منی به حد كافي پر شوند ،خود به خود احتلام ايجاد می شود. جای هیچ گونه نگرانی نیست.

در هر صورت همسر شما مدام کیسه  منی اش پر میشود و به احتمال زیاد ناخواسته است ،

لذا پیشنهاد میشود رابطه جنسی خود را محدود به زمان خاصی نکنید و تعداد آن را گسترش دهید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha