2723

توافق دوطرفه برای بچه دار شدن

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 84 بازدید

سلام خدمت شما. شوهرم میگه قبل ازدواجون هدف از ازدواجش بچه بوده یعنی حفظ نسلش. میگه هدفش این بوده ولی الان عاشقمه. الان پسرم 1 سال و 11 ماهشه دوباره باردارم اون نمیخواد بفهمه که منم نیاز به استراحت دارم اصلا باید این یکی بزرگ بشه بعد حداقل سه سالش بشه. فکر میکنه همه بچه ها رو باید این اول عمری داشته باشیم. میدونم دوستم داره ولی از این رفتارش ناراحتم.


اطلاعات تکمیلی

سن 24 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

با عرض سلام

بدون شک این حق هر دو زوج است که در مورد تعداد و فاصله سنی فرزندان تصمیم گیری و اظهار نظر کنند . گفتگو دراینباره نیازمند تسلط بر مهارت مذاکره است ، پیش نیاز مهارت مذاکره ، تسلط بر مهارتهای مدیریت خشم ، ارتباط موثر و جرات مندی است . در حال حاظر شما باردار هستید و به خاطر برهم خوردن تعادل هورمونی ، ترکیبی از انواع حس ها مثل خشم ، غم ، نا امیدی و ... را ممکن است تجربه نمایید. به شما توصیه میکنم با مطالعه کتاب مهارتهای زندگی زناشویی نوشته متیو مک کی ، و استفاده از مهارتهای ارتباطی در اینباره با همسرتان به شیوه صحیح گفتگو نمایید و خواست خودتان را مطرح کنید ، حرفی که درست ، به موقع و به جا زده شود اثر بخشی بیشتری خواهد داشت. اگر احساس می کنید به خاطر فشارهای ناشی از این موضوع دچار خشم شدید یا غمگینی شده اید به یک مشاور مراجعه نمایید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

درد دوطرفه زیر شکم

پاسخ سلام اگر گهگاهی درد دارید مثلا زمان تخمک گذاری این دردها طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد موفق باشید

واریکوسل دوطرفه و اقدام برای بارداری

پاسخ سلام برای ارزیابی دقیق باید بیضه هاشون معاینه شود. صرف ژله ای بودن اسپرم و یا نعوظ سخت در یک نوبت، نگران کننده نیست.

انسداد دیستال دوطرفه و لاپاراسکوپی

پاسخ سلام باید علت باز کردن لوله ها را دانست اگر قصد باروری دارید از روشهای موثرتری میتوانید کمک بگیرید بدون نیاز به انجام عمل لاپاراسکوپی .بهتر است با پزشکتان مشورت کنید. شدت انسداد هم مهم است. در شرایطی ...

درد دوطرفه زیر شکم در اوایل بارداری

پاسخ سلام ممنون. دوست عزیز به علت تغییرات هورمونی در بارداری دردهای پریودی در هفته های اول بارداری طبیعی است وجای نگرانی ندارد بهتر است برای درمان کم کاری تیروئید خود زیر نظر متخصص غدد باشید موفق باشید