استفاده از اینترنت در دوران بارداری

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 68 بازدید

سلام من دانشجوی دکترا هستم و در خوابگاه ساکن هستم . جدیدا متوجه بارداری خود شدم. باتوجه به امواج وای فای دنشگاه  و استفاده از لب تاب و تبلت برای کارهای پژوهشی خود دچار نگرانی برای سلامت فرزندم هستم چه راهکاری را برایم پیسنهاد دارید؟ که به فرزندم آسیب نرساند؟ الان هفته ششم هستم و از از حدود ماه قبل در خوابگاه ساکن بودم و از بارداری اطلاع نداشتم آیا ممکن این مدت هم مشکلی پیش آمده باشد؟



اطلاعات تکمیلی

سن 33 جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور مامایی و زنان

سلام سونوگرافي و غربالگري جنين را در يازده و هجده هفته انجام بديد و جاتون رو هم عوض كنيد

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

استفاده از اینترنت بارداری

پاسخ سلام تاکنون مطالعات به صورت قطعی نشان نداده اند که باعث آسیب دوره جنینی می شود. اما توصیه می شود در کنار این وسایل کاکتوس قرار داده شود تا از احتمالات بیان شده پیشگیری شود.

صدمات امواج اینترنتی به کودکان

پاسخ سلام نگران نباشید ولی تلاش کنید بعد از این خیلی بچه ها را در معرض امواج قرار ندهید بعضی از مشکلات در لحظه ظاهر نمیشوند و نیازمند زمان میباشد مثل برخی از سرطانها، ناباروری....شب خوش

حکم شرعی استفاده از اینترنت دانشگاه

پاسخ سلام بستگی به قوانین دانشگاه دارد. از مسئولین مربوطه بپرسید. اگر طبق قانون دانشگاه فقط باید برای کار درسی استفاده کنید، استفاده‌های دیگر قطعاً حرام است.

تاثير امواج اينترنت بر كودكان

پاسخ با سلام و عرض ادب دوست عزیز شما استفاده از وای فای در منزل خودتان را می توانید مدیریت کنید. کودکان مدت زمان زیادی در نزدیکی میزی که مودم قرار دارد، نباشند. لپ‌تاپ، موبایل و تبلت‌ها را در نزدیکی بدن‌ ن...