2723

دروغ خانواده همسر در روز خواستگاری

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 125 بازدید

من سه ساله ازدواج کردم خانواده همسرم از روز خواستگاری قول داد که ما مستقل زندگی کنیم گفتن پسرمون خونه داره از خودش ولی بعدش که باهاش ازدواج کردم دیدم دروغ گفتن الان سه ساله پیش مادرشوهرم میمونم حتی یک اتاق جدا هم ندارم که راحت پامو دراز کنم تو اتاق مهمون میخوابم،الان مادر شوهرم دو ماه قلبشو یک شهر دیگه عمل کرده همونجا هم مونده شوهرم هم اونجاست فقط یک روز میاد پیش من. من موندمو پدرشوهر پیرم منم پاشدم اومدم خونه پدرم النا خانواده شوهرم اومدن که چرا موندی اینجا پدر پیر ما چیزیش بشه چیکار کنیم و اینا اصلا هم گردن نمیگیرن که دروغ گفتن بهم امشب اومده بودن مثلا منو برگردونن ،واقعا نمیدونم چیکار کنم ،خواهش میکنم ازتون یکی راهنمایی کنه بخدا از حرصم از ناراحتیم از تب میسوزم خیلی ناراحتم کمکم کنید

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۲ جنسیت زن شغل بیکار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیزم

متوجهم چقدر این شرایط می‌تونه براتون آزاردهنده باشه. درباره‌ی اینکه می‌خواهید زندگی مستقلی داشته باشید، می‌تونید قاطعانه و محترمانه با همسرتون صحبت کنید، برای این کار با هم به یک برنامه‌ریزی و توافق برسید و برای تحقق‌ش تلاش کنید. نه اینکه صرفا در حد صحبت باقی بمونه و مجددا همین شرایط تکرار بشه.

نگید خانواده‌ت به من دروغ گفتن و الان گردن نمی‌گیرن و ... سعی کنید از شخص خاصی اسم نیارید. موقعیت و احساس‌تون رو به همسرتون توضیح بدید. بگید اینکه منزل مستقل نداریم و توی اتاق مهمان می‌خوابیم و غیره، برای من خوشایند و راحت نیست. هر احساسی رو که دارید خیلی صادقانه توضیح بدید. در آخر هم درخواست‌تون رو مطرح کنید. که میخواین منزل مستقل داشته باشید و در موردش با همسرتون به توافق مشخصی برسید.  

به خدای بزرگ می‌سپارم‌تون

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha