زخم معده

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 178 بازدید

من نزدیک ۲ ساله مشکل معده دارم و خیلی دکتر رفتم و داروهای مختلف خوردم ولی معدم هیچ فرقی نکرده بخاطر شیفت کاریهای بد همسرم خوابم تنظیم بشو نیست و همین طور بد غذاییش ولی خوب بازم رعایت میکنم کما بیش فکرمیکردم معدم بهتر شده باشه چون داروهام رو که قطع کردم کمی بهتر بودم ولی چند روزه عفونت واژن دارم و چرک خشک کن که میخورم از درد معده میخوام بمیرم و همین طور دیشب که بادمجونو گردو خوردم معدم خیلی درد گرفته این یعنی زخمم خوب نشده و درمان داروییم که جواب نداد خیلی خسته شدم از دکتر رفتن و خرج کردن تو این راهها چون مدام هم عفونت دارم و نمیتونم قرص بخورم 

تو رو خدا کمکم کنید یک راهکار خوب بهم بدید 

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۵ جنسیت زن شغل خاندار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

فوق تخصص گوارش

سلام. باید دقت کنید بدلیل علامت های درد معده مقاوم به دارو درمانی حتما نیاز به اندوسکوپی دارید. صرفا وجود درد معده به معنای وجود قطعی زخم در معده نیست. ممکن است تنها التهاب باشد و یا ریفلاکس و یا حتی زخم در ناحیه روده.
البته که خواب و خوراک منظم نکته ای مهم در درمان زخم ها و التهابات معده است و ناراحتی های عصبی نیز میتواند درد های معده را تشدید کند.
به یاد داشته باشید درد های معده ای در برخی افراد نیاز به استفاده طولانی مدت از دارو ها دارند و قطع دارو ممکن است موجب بازگشت علامت ها شود. ضمن اینکه شما باید از لحاظ میکروب معده نیز بررسی شوید.
لطفا جهت معاینه منظم به پزشک گوارش مراجعه کنید.
در مدت مصرف انتی بیوتیک ها میتوانید از داروهای ضد اسید استفاده کنید.
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha