عدم ثبات در خلق و خو

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 48 بازدید

حس میکنم دارم افسرده میشم و تحمل این وضعیت برام سخت شده. نمیدونم چجوری باید مشکلم رو توضیح بدم.

اصلا ثبات شخصیت ندارم،در طول روز چندین بار حالتام عوض میشن. ممکنه چند ساعت خوب باشم و بگم و بخندم بعد یک دفعه برم بشینم تو اتاق شروع کنم گریه کردن.

گاهی اوقات با انگیزه صبح بیدار میشم و به این فکر میکنم که چه روز قشنگیه و همون شب دنبال راه خودکشی میگردم که از شر زندگیم راحت بشم.

یا گاهی وقتا چند ساعت با دخترم بازی میکنم بعد یک دفعه بی دلیل کلافه میشم باهاش دعوا میکنم. حتی افکارم هم ثابت نیستن.

حس میکنم دارم دیوونه میشم یا افسرده شدم

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام عزیزم ، وقتتون بخیر ،
با شرایطی که برای من توصیف کردید قاعدتا موضوعی حال روحی شما رو دچار تعارض و مشکل کرده، اما از اونجایی که توضیحات شما بسیار مختصر بوده من راهنمایی زیادی نمیتونم براتون داشته باشم. 
من از شغل شما و اینکه چند فرزند دارید و ارتباطتون با همسرتون آگاهی ندارم. همه این موارد و امثال اینها توجیهی برای حال بد شماست که متاسفانه من از این موارد آگاهی ندارم.
اما توصیه حدی من به شما اینه که در اسرع وقت به روانشناس مراجعه کنید و حتما به توصیه های ایشون عمل کنید تا از بروز شرایط بدتر جلوگیری بشه.
با احترام، سیاردوست

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

رفتار بی ثبات همسرم

پاسخ سلام دوست عزیزم. امیدوارم خوب باشید. در ابتدا با همسرتون صحبت کنید و شنونده دلایل ناراحتی و خشمشون باشید و طرفداری سختگیرانه نسبت به خانواده تون نداشته باشید. نیازی نیست راه حلی ارائه بدید تنها سعی کن...

ثبات نداشتن حرف کودک

پاسخ سلام دوست عزیز لج و لجبازی در این سن طبیعی می باشد اما شما به هیچ وجه با او لجبازی نکنید. کم کم این رفتار از سر او می افتد. موفق باشید.

اثبات بیماری پارانوئید همسر برای دادخواست طلاق

پاسخ با دروداصولا صرف وجود بيماری روانی به غير از جنون (ديوانگی مسلم) مستقيما نميتواند دليل طلاق باشد. اما در صورتيكه امر فوق به قدری زندگی زن را دچار مشقت و سختی نمايد كه قابل تحمل نباشد ميتواند از دلايل ...

بی ثبات بودن اخلاق شوهرم

پاسخ سلام شما حتماً باید پیش مشاور بروید. چون در مشاوره، باید حرف دو طرف را شنید. هر دو باهم پیش یک مشاور خوب بروید. باید بررسی شود که بدانیم عامل چیست. بعد تصمیم بگیرید. اما در مورد اینکه گفته به خانه‌ی ...