2723

همسرم چیزی را به نام من نمی کند

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 60 بازدید

با سلام و عرض ادب . من شاغل هستم و چندین سال سابقه خدمت تو یک ارگان دولتی دارم و تو تمام این سالها اختیار حقوقم دست همسرم بوده و کارت حقوقم هم دست اون بوده .متاسفانه تمام چیزهایی که خریداری شده هم از زمین خونه و ماشین به نام خودشه و من چند وقت پیش که این مسئله رو مطرح کردم با بیان اینکه چرا این چند ساله چیزی نگفتی؟ یا اینکه تو هر چی در اوردی رو خرج کردی با اینکه من ولخرج نیستم حتی برای خانوادمم چندان خرجی نمی کنم .یاا ینکه من از روزی که اومدم خواستگاری بهت گفتم اختیار چیزی نداری؟ که دروغ می گفت یا با بیان اینکه سختمه زنم بیاد بنگاه. در حالیکه من شاغل و تو اجتماعم و برام خیلی جای سواله که چرا انقدر واهمه داره برای به نام نزدن .البته سند خونه هنوز نخورده ولی قولنامه به نامشه. الان هم تصمیم به خرید زمین جدید داره. من تصمیم دارم اگه به نام نزد فعلا مرخصی بی حقوق بگیرم و خونه نشین بشم. نگید تو زندگی مشترک از این حرفا نیست ...هر چی هم که خوب باشه ممکنه در آینده به مشکل بخورم. دائما خودم رو مقایسه می کنم با خواهراش و زن برادراش که چیزی به نامشونه من چی از اونا کم دارم. به نظر شما چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۴۱ جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

وکیل پایه یک دادگستری

با سلام و عرض ادب 

1. قبل از هر چیز سعی کنید این موضوع را به مصالحه و از طریق مسالمت امیز بین خودتان حل کنید.

2. در غیر مصالحه متاسفانه چون مدارک پرداخت و قولنامه ها بنام همسر شما است نتیجتا قانون ایشان را مالک می شناسد مگر این که ثابت شود که پول از حساب شما بنام فروشنده انتقال یافته که می بایست دادخواست اثبات مالکیت علیه همسرتان بدهید.

3. اینکه عنوان نموده اید که کارت شما دست همسرتان بودهخ موضوعی هست که باید اثبات کنید و اصل بر این است که درامد شما به وسله خود شما هزینه می شده و خلاف این موضوع باید اثبات شود که بار اثبات ان بر عهده شما است.

4. تنها موضوعی که می توانید روی ان اقدام نمایید مهریه است که می توانید با به اجرا گذاشتن ان اموالی که بنام همسرتان است را معادل مهریه توقیف و پس از رسیدگی و اثبات به شما منتقل شود.

موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha