درمان کم تحرکی اسپرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 113 بازدید

با سلام. خسته نباشید. برای بارداری اقدام کردیم که بعد از شش ماه نتیجه ای نگرفتیم. شوهرم آزمایش اسپرم دادن که مشخص شد کم تحرکی اسپرم دارن و درصد شکل طبیعی اسپرم کم هست. با سونوگرافی واریکوسل شدید تشخیص داده شد و عمل انجام دادن. دکتر برای 2 ماه کلومفین و ویتامین ای تجویز کردن تا مجددا آزمایش اسپرم بده شوهرم. به نظرتون احتمال اینکه تحرک و مورفولوژی بهبود پیدا کنه با این داروها هست؟ممنون میشم راهنمایی بیشتری انجام بدین... 

اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

متخصص ارولوژی

با سلام.
کلیه اقدامات لازم رو انجام داده اید،
باید در حال حاضر صبر داشته باشید و داروها رو مصرف کنید.
بهترین اثر جراحی واریکوسل رو اسپرم، نهایتا تا شش ماه بعد جراحی رخ خواهد داد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

کم تحرکی اسپرم

پاسخ با سلام.مسیر درمانتون صحیح بوده است.استفاده از داروها رو ادامه بدهند و روابط زناشویی منظم داشته باشید. هر سه ماه یکبار آزمایش اسپرم رو تکرار کنند.

کم تحرکی جنین

پاسخ عزیزم قید نکردید در هفته چندم بارداری هستید با اینحال حرکات جنین ریتم ثابت و مشخصی نداره و احساس ده حرکت طی دو ساعت کافیه.

کم تحرکی اسپرم

پاسخ با سلام. برای اظهار نظر دقیق، لازم است شرح حال اخذ شود و بیضه ها معاینه شوند و آزمایشات روئیت شوند، تا امکان تصمیم گیری در مورد روش درمان صورت گیرد.

پرتحرکی پسرم در 21 ماهگی

پاسخ سلام روزگار خوشی براتون آرزومندم تنها چیزی که میتونم بگم اینه که حتما پیش یک متخصص روانشناس یا روانپزشک کودک برای ارزیابی و بررسی کودکتون تشریف ببرید. این دست علائمی که شما میگید به علائم بیش فعالی نز...