مزاحمت و تهدید

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 170 بازدید

سلام وقت تون بخیر

یکی از دوستان نزدیک من خواهش کردن این سوال رو ازتون بپرسم

ایشون به مدت دو سال با آقایی دوست بودن جهت آشنایی و ازدواج و مادر دختر خانم هم در جریان ماجرا بودن بعد دو سال متوجه شدن اون آقا زن و فرزند داره که به گفته خودشون در حال جدایی هستن و الان که خانم نمیخوان باهاشون ادامه بدن ایشون رو تعقیب کردن تا در خونه و براشون مزاحمت ایجاد میکنن و با 10 تا خط مختلف هر روز زنگ میزنه و مزاحم میشه و تهدید میکنه که چت ها و عکس هایی هک برام فرستادی رو پخش میکنم و برای پدر و برادرت میفرستم. میخواستم بدونم خانم میتونه از طریق پلیس فتا شکایت بکنن؟ و اینکه پای خودشون چقدر گیره و آیا آبرو ایشون هم میره؟ زمان زیادی لازمه واسه شکایت؟ یا میشه فقط به عنوان مزاحم ازشون شکایت کرد؟؟ 

ممنون میشم  کامل توضیح بدین

اطلاعات تکمیلی

سن 28 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

وکیل پایه یک دادگستری

با سلام و عرض ادب

1. در صورت امکان پدر دختر نیز از موضوع مطلع شوند چرا که اگر از طریق دیگر پی به موضوع ببرند شاید عواقب سنگین تری را در پی خواهد داشت.

2. ایشان می توانند شکایت مزاحمت و تهدید به انتشار عکس های شخصی از طریق شبکه های مجازی را در دادسرای مربوط مطرح نماید. و شماره همه خط ها را در شکوائیه ذکر کنند.

3. بستگی به رابطه بین طرفین داره و اینکه رابطه ایشان تا چه اندازه پیش رفته و آیا کسی از ایشان شکایت متقابل مطرح می کند یا خیر که در این فرض همسر اون آقا هست که در صورت اطلاع از این موضع می تواند شکایت رابطه نامشروع مطرح نماید. ولی در این پرونده مشکلی برای ایشان متصور نیست چرا که خود ایشان شاکی است.

4. موضوعی که هست رفت و آمد و پیگیری پرونده است که بارها باید به دادسرا کلانتری و پلیس فتا رفت و آمد داشته باشد و پیگر ابلاغهای صادره باشد. و به همین جهت عرض شد باید به اطلاع پدرشان برسانند.

5. رسیدگی و پیگری و در صورت صدور کیفرخواست تا صدور رای بدوی و مرحله تجدید نظر خواهی در این موضوع حداقل بین 6 ماه تا یکسال و بیشتر امکان طولانی شدن دارد

قبل از هر اقدامی حضوری یا تلفنی با وکیل مشورت کنید
موفق باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

مزاحمت تلفنی

پاسخ سلام وقت بخیربله با مراجعه به پلیس فتا امکان پیگپیگیری مزاحمتهای مجازی وجود دارد.موفق باشید

مزاحمت پدرم برای خاله های من

پاسخ سلام دوست عزیزم احساس بدی رو که دارید درک می‌کنم. با توجه به اینکه پدرتون ظاهرا در رابطه با مادرتون مشکل خاصی ندارن و در جمع خانواده هم ترسیده بودند و همه چیز رو انکار کردند، پیشنهاد می‌کنم از یک آقا...

مزاحمت شوهر خواهر شوهرم

پاسخ اولین گام بی‌تفاوت بودن هست،و اینکه این آقا بالاخره باید از کسی ترس داشته باشه،در نهایت ۱۱۰..از هیچ چیز نترسید ،به هیچ عنوان با ایشون دیدار و مکالمه تلفنی نداشته باشید