2723

گرم مزاجی من و خودارضایی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 866 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام من دو ساله ازدواج کردم. رابطه جنسی من و همسرم خوبه.و ارضا میشم راضی هم هستم. اما من نسبت به شوهرم گرم ترم و بیشتر رابطه میخوام. شاید بیشتر پیشنهادها از سوی من معمولا اگه خیلی دیر با هم رابطه داشته باشیم سه شب در میونه. روم نمیشه همیشه بهش بگم یا وقتی میگم خیلی سرد رفتار میکنه. و اینطوری باعث میشه من خودارضایی کنم. یه طوری شده که برای رابطه به جای اینکه اون ناز منو بکشه من ناز اونو میکشم

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۳ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور زناشویی و سلامت جنسی

با سلام
- سرد مزاجی و گرم مزاجی امری نسبی است که نسبت به طرف مقابل شما معنی پیدا می کند. بنابراین بسیاری از زوجین ممکن است دچار این مشکل باشند که تمایلات یکی بیشتر از دیگری باشد. 
- در مورد شما و همسرتان هم کاملا نرمال و طبیعی است. با این تفاوت که شما میل جنسی بیشتری از ایشان دارید. در گام اول این را غیرطبیعی نبینید. در گام دوم به مانند تمامی زوجینی که خانم میل بیشتری از آقا دارد احساس شرم و حیا و این که دوست دارد از طرف مرد تمایل ببیند و خواسته شود چون اتفاق نمی افتد به لحاظ روانی بازخورد بدی در شما شکل می گیرد. شما باید یاد بگیرید که با این موارد چی کار کنید:
1- ابدا درخواست کلامی از همسر خود نداشته باشید. درخواست های جنسی کلامی، مرد را نسبت به رابطه جنسی سرد می کند. ضمن اینکه نقشهای جنسی شما را هم جا به جا می کند. یعنی پس از مدتی شما مانند مردها درخواست دارید و ایشان به مانند زنها امتناع می کنند.
2- با رفتارهای زنانه خود ایشان را تحریک کرده و جذب خود کنید. رفتارهای اغواگریانه زنانه را خود شما به عنوان یک زن ذاتا بلدید. کافی است که به خودتان اطمینان داشته باشید. به لحاظ دیداری و بصری ایشان را تحریک کنید
3- به جذابیتهای جنسی خود ایمان داشته باشید. برای دل خودتان در حضور شوهرتان از جذابیتهای جنسی خودتان لذت ببرید. مانند رفصیدنهای تند شهوانی. نه صرفا به خاطر تحریک ایشان. به خاطر لذت بردن خودتان از خودتان.خواهید دید که همسرتان بیشتر از شما تحریک خواهد شد. 
4- در پوشش خود به جای برهنه گردی، از لباسهای نیمه برهنه زیادتر استفاده کنید. محرک های مبهم تحریک کننده ترند. 
5- در برخی موارد می توانید از همسرتان بخواهید که خود ایشان شما را با دست ارضا کنند. به این ترتیب در برخی از روزهای هفته با هم رابطه دارید به ان اندازه که همسر شما هم مایل هست و در برخی از روزها که همسرتان مایل نیست فقط با دست یا دهان شما را ارضا کنند.

موفق باشید

تجربه شما

login captcha

سلام

البته خودارضایی از نظرشرع حرام و از گناهان کبیره است.اگرشوهرت توانایی رابطه جنسی در حد توان شما را نداردبهتر است که با او صحبت کنی تا به وسیله دست و معاشقه شما را ارضا کنه تا شما هم به گناه نیفتی و نیاز جنسی شما هم برطرف گردد.