دروغ گفتن و خیانت همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 78 بازدید

سلام خسته نباشید سوالم از شما اینه من چه جوری به شوهرم اعتماد کنم همش در حال دروغ گفتن در مورد همه چی دروغ میگه یک بار دوست دختر داشت قسم خورد گفت نیست. بعدها خودش قبول کرد داشته بعد گوشیشو بعد یک سال از اون خیانتش چک کردم دیدم شماره زن زنگ زدم دیدم اسم شوهرمو صدا میکنه باز زد زیرش گفت اشتباه گرفته میره پولاشو نمیدونم چیکار میکنه میگه همش ماشینم خرابه من با دو تا بچه چیکار کنم همش دروغ دروغ راهنمایی کنید لطفا؟

اطلاعات تکمیلی

سن 31 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

با سلام ، متوجه هستم که حتما در زندگی زناشویی نیازهایی دارید که لازم است به آنها توجه شود و همراهی همسرتان در این موضوع میتواند خیلی موثر باشد اما برای ایجاد صمیمیت مچ گرفتن هم راه حل خوبی نیست. اول بهتر است ویژگی های مثبت و منفی همسرتان را در یک لیست جداگانه به این صورت بنویسید :
ویژگی های مثبت : .....
ویژگی های منفی : .... سپس لیست دیگری از مسولیتهایی که هرکدام از شما دارید تهیه کنید
مسولیتهای همسرم : ........
مسولیتهای من :........
بعد از بررسی کردن این لیست ببینید هرکدام از شما چه مسولیتهایی را به خوبی انجام میدهید و کدام یک را نه و از هم درخواست کنید که این مسولیتها را به خوبی انجام دهید به طور مثال همسر شما مسولیت دارند یک مبلغی را به صورت توافقی بابت هزینه های منزل به شما بسپارند یا اگر بچه ها نیازی به خرید چیز ضروری ای دارند به ایشان بگویید تا تامین کنند اگر همسر شما در کل فردی باشند که مسولیت قبول کردن را نمیپذیرند میتوان گفت در زمینه تعهد داشتن به زندگی هم ضعف دارند و برای تقویت آن باید با مشاور صحبت کنید و اگر اینطور است که حفظ زندگی و خانواده برایایشان اهمیت دارد با صحبت کردن با یکدیگر و گفتن خواسته های خود میتوانید تا حد زیادی از تکرار موضوعاتی که فرمودید جلوگیری کنید. موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha