سلام خسته نباشید. من نزدیک به یکسال هست که عقد کردم. پدر شوهرم و پدرم با هم پسر عمو هستن. قبل از خواستگاری پدر شوهرم به برادر بزرگترم گفته بود که پسر من خونه داره ماشین داره مغازه داره ماهی 5 تومن حقوقشه. الان هم خانواده ما هم خانواده اونا جهیزیه رو گرفتیم ولی معلوم شد که پدر شوهرم دروغ گفته و مغازه ای در کار نیست و پسرش هیچی نداره حتی خونه و ماشینی که دستشه به اسم پدرشه. پدرم به پدرشوهرم زنگ زد گفت که چرا اینطور گفتی پدرشوهرم هم اصلا قبول نکرده بود گفته بود من اصلا همچین چیزی نگفتم. خلاصه یه مدت اصلا رفت و آمد نکردیم تا اینکه اون روز اومدن خونمون. پدرم با پدرشوهرم سر هم داد زدن به هم بی احترامی کردند همه حرمت هارو شکستن. و بلند شدن رفتن. الان خانواده شوهرم میگن طلاق ولی شوهرم میگه نه. لطفا بگید من چی کار میتونم بکنم؟ شوهرم میگه بیا چند روز باهم بریم از این شهر تا بفهمن ما همدیگه رو دوست داریم و اجازه ازدواج بدن... من چیکار کنم؟زندگیم داره خراب میشه. 

اطلاعات تکمیلی

سن 19 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام امیدوارم که خوب باشید .ببینید  اینکه شما چه کاری را انجام دهید را فقط خودتان می توانید تصمیم بگیرید ولی به این نکته خیلی مهم توجه داشته باشید که هر انتخابی که امروز انجام بدهید آینده خودتان را می‌سازید .اینکه خانواده همسرتان به شما دروغ گفتند اینکه همسرتان چه رفتارهایی را انجام می‌دهد، تمام اینها می شود ویژگیهای همسر و خانواده همسر شما .و حالا شما انتخاب می کنید که آیا با این فرد می توانید زندگی خوبی داشته باشید یا نه ؟ببینید این دقیقا مثل این می‌ماند که شما بروید یک ماشین بخرید خوب وقتی که می خواهید ماشین را بخرید سوارش می شوید و با آن یک دور می زنید بعد متوجه می‌شوید آن ماشین ویژگی های خاصی دارد مثلاً ترمزش خوب کار نمی کند ،مثلا دنده اش گیر دارد ،مثلاً فرمانش مشکل دارد ،یا خیلی موارد دیگر .اینکه شما اعتراض کنید که چرا این ماشین این اشکالات را دارد معنایی ندارد .چون این ماشین این شکلی است. این ماشین همین طوری است که شما  می‌بینید .حالا شما می توانید این ماشین را انتخاب کنید یا نکنید .در رابطه با ازدواج هم همین است. در دوران نامزدی یا دوران آشنایی ما فردی که می‌خواهیم با او ازدواج کنیم و خانواده اش را می شناسیم انسان ها متفاوتند یه نفر ترسو است یک نفر درو
غگو است یک نفر بی تعهد است و خیلی چیزهای دیگر ما قرار است در این دوران با شناختی که پیدا می‌کنیم متوجه شویم که آیا این فرد به درد ما می‌خورد یا خیر.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha