از خیلی وقت پیش دچار سوزش در نوک انگشت شصت پا شدم. بعد این سوزش به انگشتهای دیگه هم رسید و بعد انگشتان دست و در مواردی هم به کف پا و جاهای دیگه هم میرسه. مثلا حتی به ران و واژن هم کشیده میشه. دردش واقعا آزار دهنده ست. مدتی هم درد سینه داشتم که تا زیر بغل میرفت و طبق حدس من اینها به هم مرتبط هستند. متوجه شدم یه جور نورپاتی هست اما علتش رو نمی دونم حتی پزشکم هم مشخص نکرد علتش چیه. نمی دونم باید چیکار کنم که رفع بشه اخیرا مکملهای کمتری مصرف میکنم و تغذیه هم سعی میکنم مواد قندی رو کاهش بدم. آزمایش خون هم دادم یه مقدار کم خونی دارم البته زیاد نیست. اخیرا هم ریزش موی شدید گرفتم که نمی دونم به این موضوع مرتبط هست یا نه. دلم میخواد بدونم علتش چیه تا رفع کنم. 

اطلاعات تکمیلی

سن 38 جنسیت زن شغل مولف وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

فیزیوتراپیست

سلام 

بهتر است به متخصص مغز و اعصاب مراجعه بفرمایید.

ولی اگر تشخیص پلی نوروپاتی باشد

شما باید با داروهای تجویز شده از سوی پزشک متخصص خود، تغذیه مناسب، فیزیوتراپی(لیزردرمانی ، مگنت، ورزش و....) به صورت منظم داشته باشید که خونرسانی کامل و خوبی برای عصب های بدن صورت بگیرد.



تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

بی حسی انگشتان دست

پاسخ سلاموقت بخيربه متخصص مغز و اعصاب مراجعه كنيد تا مشخص شود گير افتادگی عصب در كدام قسمت است.ممكن است در مچ، آرنج، بازو يا گردن گير افتادگی وجود داشته باشد.كه در هر صورت قابل درمان است.

علت خواب رفتگی انگشتان پا

پاسخ سلام از مایش چک اپ بدهید از نظر چربی خون و.. بررسی شوید

بی حسی انگشتان پا بعد از زایمان

پاسخ عزیزم در این موارد لازمه بیمار و پرونده پزشکی از تزدیک معاینه و بررسی بشه و دورادور نمیشه نظری داد

با سلام دختری 26ساله هستم حدود 5سالی میشود پای راستم از کمر تا نوک انگشتان پایم درد میکند پیش متخصص

پاسخ با سلام برای اینکه مشکل بیشتر نشود بهترین راهکار آب درمانی است یعنی در استخر آب راه بروید . دکتر مهران آقامحمدپور :فوق تخصص مغز واعصاب