2723

رابطه مقعدی و عوارض

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 18206 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام خسته نباشید همسرم اصرار به برقراری رابطه مقعدی داره.چندبار این کار انجام دادیم و واقعا من اذیت شدم.آیا این رابطه خطرناک است؟عوارضش برای زن مرد چیست؟

اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

با سلام و احترام. دوست عزیز این رابطه  نه از نظر پزشکی  پذیرفته شده است و نه از نظر شرعی. از نظر فیزیولوژی  مقعد مانند واژن برای ورود آلت مرد و حرکات رفت و برگشتی ساخته نشده است و مانند واژن حالت ارتجاعی ندارد و دارای مخاط بسیار بسیار ظریف و حساسی ست و به ورود هر چیزی اعم ازآلت یا هر شی دیگری واکنش نشان میدهد پس طبیعی ست که  این ارتباط باعث درد و خونریزی یا حتی پارگی مقعد در زنان  شود. این رابطه باعث ایجاد خراش ها و زخم هایی  ریزمیشود که حتی با چشم هم دیده نمیشوند اما  همین زخم ها مجرای بزرگی برای ورود انواع باکتری ها و ویروس های خطر ناک و ورود آن در جریان  خون میشود. عفونت های دستگاه گوارش از دیگر عوارض آن است.در موارد زیادی  تکرر این رابطه باعث از بین رفتن چین های مخاطی دور مقعد و نارسایی عضله اسفنکترو در نهایت  بی اختیاری مدفوع در خانم ها میشود.هم چنین به این دلیل که زنان از نظر فیزیولوژی از این رابطه لذتی نمیبرند به مرور باعث سرد مزاجی و بی میلی جنسی  میشوند. بواسیر از دیگر عوارض این نوع رابطه است.مرد ها هم به دلیل آلودگی ها و میکروب های موجود در مقعد در معرض عفونت های شدید هستند.انواع بیماری های جنسی و مقاربتی چون سوزاک و...به راحتی قابل انتقال است. و به دلیل تنگی مقعد احتمال پس زدن منی به عقب و فشار به کیسه های منی و غده پروستات و عوارض ناشی از ان  نیزوجود دارد. این رابطه طبیعی نیست و مضرات فراوانی دارد که باعث میشود از انجام آن پرهیز کنیم. اما اگر در شرایط خاصی و به ندرت و خیلی کم مجبور به انجام آن شدید فراموش نکنید که حتما از کاندوم استفاده کنید و بعد از خروج از مقعد به هیچ عنوان از همان کاندوم برای ورود به واژن استفاده نکنید. از کاندوم جدیدی استفاده کنید.خوب باشید.

تجربه شما

login captcha

سلام

البته اگر این رابطه درست و اصولی و با آرامش انجام بشه و زن آمادگی برای پذیرش آلت در مقعد را پیدا کنه هیچ مشکل و اذیتی در کار نخواهد بود و عوارضی هم پیش نخواهد آمدولی در غیر این صورت می تونه باعث مشکلاتی بشه.