لجبازی در دستشویی رفتن

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 41 بازدید

سلام دخترم دو هفته دیگه میشه ۲ سالش الان تقریبا ۴ ماهه کامل از پوشک گرفتمش.شبا هم پوشک نمیشه.مشکلی که من همیشه باهاش دارم اینه که یک مدت خوبه جیشش رو میگه و میاد بدون اینکه بریزه.اما گاهی وقتا یک قطره میریزه بعد میاد اگه خیلی هم بخوای ازش بپرسی یا بخوای با چیزی تشویقش کنی ببری بیشتر تحریک میشه که نیاد بعد خیلی لباسشو که کثیف کرد میاد.در ضمن مشکل من فقط اداراشه مدفوعش رو میگه و میاد. و یک مشکل دیگه اینکه می بینی یک مدت خوبه میگه اما کافیه یک بحث بین من و باباش یا با خودش بکنم از فرداش دیگه جیششو نمیگه.یا میریزه و میگه.حالا نمیدونم من با این رفتاراش چی کار کنم.به خدا خسته شدم خواهش میکنم یک جواب حسابی بهم بدید. اینم بگم تشویق و محیط دستشویی  جذاب و جایزه و ...همه رو انجام دادم از ۱۷ ماهگیش باز بوده. خوب یا بد دیگه انجام دادم. اما الانم درمونده شدم.چیکار کنم دیگه نریزه و جیش داشت بهم بگه.

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۸ جنسیت زن شغل خانواده دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور کودک و بین فردی

سلام مادر عزیز. درود بر شما. 
در این سن کاملا طبیعی است که گاهی این اتفاق بیفتد. شرایط روانی بسیار مهم است اگر در مواقع اضطراب و ناراحتی دخترتان این حالت بیشتر اتفاق میفتد زنگ هشداری است برای شما تا در تامین امنیت عاطفی او تلاش بیشتری نمایید. 
به هبچ وجه در مورد جیش کردن او را سرزنش نکنید. حتما روزانه ساعاتی را برای بازی با او اختصاص دهید. محیط را از نظر عاطفی، نوازش، کلام، تکریم و... غنی نمایید. 
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha