2723

اعتماد نداشتن به همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 52 بازدید

سلام خسته نباشید ۲ ساله ازدواج کردم یک بچه ۷ ماهه دارم اولای عروسیمون خیلی به شوهرم اعتماد داشتم ولی متاسفانه جدیدا  اعتماد بهش ندارم چون خیلی بهم دروغ میگه اونم بی دلیل هر روز میگه کلاس اضافه دارم ولی حرفاش معلومه دروغه و داره میپ یچونه شوهرم آدمیه که فضوله و بعید نیست هر چیزی رو امتحان کنه چند بار تو گوشیش شماره دختر پیداکردم چند بار فیلم مستهجن تو گوشیش دیدم گروه های دختر پسر.خیلی حس بدی دارم اصلا بهش اعتماد ندارم به نظرتون راهش چیه خیلی هم باهاش صحبت کردم ولی همیشه دست پیش میگیره گوشیش ۱۰۰تا رمز داره تو رو خدا کمکم کنین

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۱ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

سلام دوست عزیز
اعتماد یکی از مهمترین و زیر بنایی ترین مفاهیم در روابط ست که حاصل شناخت طرفین در طول زمانه و به یک باره ایجاد نمیشه و طبیعتا به یک باره هم از بین نمیره اما اونچه که موضوع رو سخت تر میکنه؛ نحوه برخورد ما با این قبیل مسائل هستش. طبیعتا در طول زندگی زمانهایی پیش میاد که هر کدوم از زوجین درگیر اشتباهاتی میشن که موجب سوء تفاهم خواهند شد و بسته به میزان اعتماد و نوع شخصیت طرفین و صمیمیتی که برقراره، میتوان با اونها برخورد مناسبی کرد و ازشون عبور کرد. همچنین پنهان کاری و دروغ گفتن نتیجه ی احساس ترس هستش، ترس از قضاوت منفی، ترس دوست داشته نشدن، ترس از دست دادن و...رفتار همسر شما ممکنه ناشی از نگرانی ایشون از واکنش شما از انجام این کار باشه.
اشاره کردید اوایل اعتماد داشتین پس حالا باید ببینید چه عواملی باعث شده که این اعتماد رفته رفته کمرنگ بشه چه چیزی بین شما اتفاق افتاده؟ ریشه ی این پنهانکاریها کجاست؟ و این عوامل رو در رفتار هک خودتون و هم همسرتون پیدا کنید و در موردشون با هم صحبت کنید البته در زمانی که هر دو آرامش لازم رو دارید و قصد مقصر جلوه دادن همدیگرو نداشته باشید.
توصیه من مراجعه ی حضوری به یک زوج درمانگر هستش که مسایل به صورت ریشه ای بررسی بشه.
شاد و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha