2723

درمان د ررفتگی استخوان لگن نوزاد

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 41 بازدید

سلام 

ببخشید من بچم در بدو تولد در رفتگی لگن داشت.متوجه شدیم و به پزشک ارتوپد مراجعه کردیم.گفتن ۳ تا پوشک بکنمیش‌.خداروشکر یک ماه بعدش که سونو داد خوب شده بود و استخوان ران سر جاش قرار گرفته بود و بعد از ۳ ماهگیم سونو دادیم خوب بود. پزشک فوق تخصص نوزادان گفتن که خوب شده و نیاز به بستن نداره. میخواستم از شما بپرسم که آیا با وجود اینکه سونوهاش خوب و نرماله بازم نیاز به بستن یا کار دیگه ای داره؟ یا دیگه خوب شده و نیاز به چیزی نداره؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۳ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

پزشک اطفال

درود بر شما و احسنت به توجه بموقع تون. سونوگرافی کمک گر است ولی تشخیص بالینیست. به متخصص ارتوپد مجرب کودکان ویا کاردرمانگر مجرب کودک مراجعه کنید. خصوصا کاردرمانگر در تقویت عضلات ناحیه لگن و اطراف مفصل مفید خواهد بود.
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

دررفتگی لگن نوزاد

پاسخ سلام وقتتون بخیر. نگران نباشید. دررفتگی مادرزادی دوطرفه لگن بسیار بهتر از دررفتگی یک طرفه بوده و بهبودی مناسبتری نیز دارد. بله موارد بسیاری بوده که بهبودی کامل بدست آورده اند و دو مرحله ای بودن عمل جر...

درمان دررفتگی دست

پاسخ سلام حتما توسط متخصص ارتوپد بايد معاينه و درمان شود. بايد تعيين شود تنها دررفتگی يا همراه با شكستگی است و كدام مفصل يا مفاصل دچار آسيب شدند تا درمان لازم صورت گيرد.

دررفتگی لگن نوزاد

پاسخ درود حود ١/٥ ماه بعد مجددا سونو بايد انجام بشه.

دررفتگی مادرزادی لگن در نوزاد

پاسخ سلام دوست عزیز بستگی دارد که دختر شما توی چه سنی هستند؟ در چنین مشکلاتی با جراحی و درمانهای ارتز و فیزیوتراپی ‌احتمال باقی ماندن کوتاهی پا بسیار اندک میباشد.