طلاق و افکار خودکشی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 46 بازدید

سلام 

خواهش میکنم سریعتر جواب بدید ممنونم. من 6 ساله که ازدواج کردم و 26 سالمه در این مدت شوهرم اصلا حس مسئولیت پذیری نداشته و ندارد و من خودم شاغلم اما در یک شرکت خصوصی که معلوم نیست تا کی نگهمون دارن. ما در یک ساختمان با خانواده شوهرم زندگی میکنیم. من پدر ندارم و با مادرم هم مشکل دارم.

سوالم این است اتفاقاتی در زندگی ما رخ داده که الان نه شوهرم من را میخواهد نه من او را . اما من نه کسی را دارم که کمکم کند نه جایی برای رفتن خودم مقداری پس انداز دارم که بتوانم خانه بگیرم اما میترسم از بنگاه رفتن از جا به جایی چون تا الان انجام ندادم و کمکی هم ندارم از طرفی دو خواهرم دارم که اونها من را مقصر میدانند و قرار است توافقی جدا شویم یعنی همه چیز را ببخشم و طلاق بگیرم چون همسرم تهدید میکند که اذیتم میکند و باعث میشود که از کارم اخراج شوم و آبروی من را در فامیل می برد. و من فقط کارم را دارم یعنی تنها پشتوانه من است.از طرفی من نیز مقصرم اما نه صد در صد دیگر کشش زندگی را ندارم .شما را به خدا بگویید چه کنم نه میتوانم زندگی کنم .از طرفی همش فکر خودشکی هستم .اما از خدا میترسم. یا گاهی میگویم بگذارم بروم نه اما میترسم که زندگی خواهرانم تلخ شود چه کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 26 جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل درحال جدایی
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و کودک

سلام دوست عزيز

شما در وهله اول خدا را داريد و متوجه شرايط سخت شما هستم و ميدانم كه فشار زيادی را تحمل ميكنيد و از همه جا رونده شده ايد و به فكر فقط يک راه رهايی هستين.

راه رهايی شما افكار خودكشی نميتواند باشد بلكه جنگيدن برای بهبودی شرايط است.

در هر مسئله ای كه پيش می آيد به طور معمول هر دو نَفَر به اندازه خودشان مقصر است و كسانی كه از بيرون به داستان شما نگاه ميكنند جای شما نيستند كه بتوانند شرايط شما درک كرده و در آخر منتهی به قضاوت های ناعادلانه ميشود.

جدايی را بهتر است برای آخرين راه در نظر بگيريد.

فكر كنيد در زندگيتان چه راه هايی را برای حل مسائل رفته ايد و حالا به فكر راه های جديد ديگری باشند. بشينيد با همسرتان با آرامش و با هدف رسيدن به يک راه حل صحبت كنيد سعی كنيد مسالمت آميز مسائلتان را حل كنيد حتی اگر مسئله حل نمی شود سعی كنيد به يک توافقی برسید

اگر لازم است و ميتوانيد به يک مشاور خانواده مراجعه كنيد.

آينده هميشه روشن است به شرطی كه شما هم از تلاش دست بر نداريد

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha