چنگ انداختن کودک

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 34 بازدید

خانم شعبان پور عزیز تمام مواردی که فرمودید رو انجام دادم و متاسفانه اصلا هیچ نتیجه ایی نگرفتم در حدی که چه در عصبانیت و چه در بازی مدام تو صورتم چنگ میندازه و چند جای صورت و دستامو زخمی کرده .واقعا مستاصل شدم. خواهش میکنم راهکار دیگه ایی بهم بدین.

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۲ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور کودک و نوجوان

سلام؛ دوست عزیز هر آن‌چه که لازم بود در مطلب پیش به طور مفصل و نکته به نکته بیان شد. بار دیگر مطالب را با دقت بخوانید و مو به مو انجام دهید؛ ناامید نشوید؛ رفتارهای پرخاشگرانه یک‌شبه در فرزند شما شکل نگرفته و یک شبه هم بهبود نخواهد یافت. این فرآیند نیاز به صبر و حوصله و تلاش زیادی دارد. با انجام فعالیت‌هایی که عنوان شد اگر باز هم قادر به کنترل رفتار کودک دلبندتان نشدید حتماً از کمک یک روانشناس یا مشاور کودک متبحر به صورت حضوری استفاده کنید. پایدار و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

چنگ انداختن نوزاد 4 ماهه

پاسخ با سلام و عرض ادب ناخن هایش کوتاه باشد و دستکش بپوشید. گرمای بیش از حد محیط هم می تواند موثر باشد. از نظر بررسی حساسیت پوستی ویا اگزما توسط پزشک معاینه شود.

چنگ انداختن نوزاد موقع شیرخوردن

پاسخ با سلام.این مسئله از چه زمانی شروع شده است

چنگ زدن کودک

پاسخ سلام. بیشتر باید بررسی بشه و صرفا" مسافرت نمیتونه علت این همه تغییر و اختلال در رفتار بشه.قطعا" زمینه هایِ قبلی داره. حتما" به یک روانشناسِ کودک برایِ رفتاردرمانی مراجعه داشته باشید.

سلام.نوزاد هشت ماهه من مدام به صورتش چنگ میزند و به دلیل خارش از بدو تولد و حساسیت به شیر خشک مدام

پاسخ سلام شير خشك هيپو الرژن استفاده كنيد ارتباط شدت چنگ زدن با انواع غذاهها را پيدا كنيد رانيتيدين به علت خاصيت انتي هيستاميني بهش بدهيد