جاریم مشکل اخلاقی داره و این رو من و همسرم و پدرشوهرم میدانیم ولی پدرشوهرم اصرار دارد شوهرم با زن داداشش که خودش شوهر دارد گرم بگیرد و به او محبت کند و به خانه اش برود، درصورتیکه مشاور گفت باید با زنداداشش قطع رابطه کنه و به زندگی خودش بپردازد و شوهرم پذیرفت .حالا 6 ماهمه و باردارم و استرس برام خوب نیست و پدرش دائما اصرار میکنه شوهرم با اون زن رابطه داشته باشه، چه جوری به پدرشوهرم میتونم بفهمونم که نباید این رابطه صورت بگیرد؟پدرشوهرم بی سواد بازاری هست و اصلا مشاور را قبول ندارد،شوهرمم به شدت وابسته از هر نظر به پدرشه و میترسه عاق والدین بشه و قولی که داده رو خیلی فراموش میکنه

اطلاعات تکمیلی

سن 23 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیزم

متوجه دلیل اصرار پدر همسرتون مبنی بر گرم گرفتن و محبت و معاشرت همسر شما با جاری‌تون نشدم. در کل، اگر در مورد مساله‌ای با مشاور صحبت می‌کنید و به نتیجه‌ای می‌رسید، نیازی نیست به دیگران اطلاع بدید که به مشاور مراجعه کردید. می‌تونید به صورتی برخورد کنید گویی که اون تصمیم، تصمیم مشترک شما و همسرتون بوده. وقتی هم تصمیمی می‌گیرید، نیازی نیست در موردش به صورت شفاهی توضیح بدید. بلکه در عمل و با رفتارتون می‌تونید دیگران رو متوجه کنید که نظر و تصمیم‌تون چی هست.

پیشنهادم برای شما این هست که با همسرتون محترمانه و در آرامش در این خصوص صحبت کنید. درست‌ه که والدین برای فرزندان‌شون متحمل زحمات زیادی میشن اما ما وقتی ازدواج می‌کنیم، اولویت اول‌مون باید همسرمون باشه و تصمیماتی اتخاذ کنیم که به نفع زندگی مشترک‌مون باشه. این نکته‌ی بسیار مهمی هست که هر زوجی در هنگام تصمیم‌گیری‌هاشون باید مد نظر داشته باشند. بنابراین اگر امری به نفع زندگی مشترک شما نیست، بدون اینکه بحث و حساسیت خاصی ایجاد کنید ازش چشم‌پوشی کنید و مصلحت ازدواج‌تون رو در اولویت قرار بدید.

به خدای بزرگ می‌سپارم‌تون

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha