2723

لرزش دست موقع امضا زدن

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 226 بازدید

سلام همسر من کارش جوری هست که مدام با امضا زدن سر وکار داره چه مکاتبات اداری چه امضا چک. اما میگه بیشتر وقتا که اقدام میکنم دستم ول میشه کنترلشو ندارم که امضا کنم یا میلرزه مثلا وقتی کسی به دستش نگاه میکنه موقع امضا زدن این اتفاق بیشتر میشه. یک خاطره بدی هم از امضا زدن داره از قبل. اصلا آدم استرسی نیست ولی در امضا کردن مشکل داره تمرینی برای این مساله وجود داره. دکتر روانشناس هم بهش قرص معرفی کرده  اما برای همچین مشکلی قرص زیادی به نظرم.

اطلاعات تکمیلی

سن 32 جنسیت مرد شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزيز... معمولا آدمها موقع انجام كاراشون دوست ندارن كسی به دستشون نگاه كنه و گاهی اوقات هل ميشن ... برای اينكار بهتره چندين بار تو خونه جلوی شما و در حضور اعضای خونواده خودش امضا كردن رو انجام بده و اين اضطراب نگاه كردن به دستش كم كم ميريزه ! به نظر من هم نيازی به دارو نداره .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

سواستفاده از چک سفید امضا

پاسخ سلام وقت بخیردر قوانین ما،اصل بر طلبکار بودن دارنده چک هست،سفید امضا بودن چک و برای تضمين بودن آن را شما باید اثبات کنید،در صورت وجود نوشته یا مدرکی دال بر این موضوع که چک برای تضمين بوده است یا خیر،ا...

امضا کردن سفته برای اجاره مغازه

پاسخ با سلام قبل از امضای هرگونه سند تجاری با یک وکیل دادگستری با شرح دادن موضوع مشورت بفرمائید. موفق باشید

دل درد و یبوست در ماه رمضان

پاسخ سلام. علامتهایی که فرمودید نیاز به معاینه حضوری توسط پزشک دارد. سعی کنید از افطار تا سحر میوه و سبزی و آب فراوان مصرف کنید. به پزشک مراجعه کنید.

سلام من 18سالمه ونامزدم وبا نامزدم رابطه برقرار کردم اولین رابطه ما اولای ماه رمضان بود وبعد از اون

پاسخ سلام دوست عزیز ممکن است باردار شده باشید که از اواخر ماه رمضان تا کنون پریود نشده اید برای اطمینان بیشتر از بیبی چک استفاده کنید ویا آزمایش دهید والبته این امکان هم وجود دارد که پریودتان به دلایل د...