2723

سلام شوهر من خیلی بداخلاق هر چی بگم یک چیزی ازش در می یاره که دعوا راه بندازه

مادر خودشو میپرسته ولی با خانواده من بده. خیلی خاله زنکه همش با مادرش می شینه حرفهای خاله زنکی میزنه هر کاری می کنیم اول باید از مادرش اجازه بگیره. میگه بچه رو کسی بغل نگیره ولی خودش بغل خانوادش میده خواهرهای من بغلش کنن با من دعوا میکنه. به من میگه هر چی من میگم تو بگو چشم از همه خودشو سرتر می بینه اگه یک نفر از خودشم بزرگتر باشه میگه اول اون باید سلام کنه. داد میزنه فحش میده.

من شاغلم بیشتر خرج خونه رو من میدم .هر وقت ازش شکایت میکنم میگه این همه برات پول خرج میکنم گوشت نداری مرغ نداری چی نداری ولی من روم نمیشه بگم من خودم پولشو میدم

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۲ جنسیت زن شغل پرستار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

سلام دوست عزیز
مشکل رو خیلی کلی مطرح کردید و مشخص نیست تو چه زمینه ای نیاز به کمک داری.
این که میگید هر چی میگم یه چیزی ازش درمیاره که دعوا راه بندازه خیلی تعمیم یافته است برای اینکه بشه بهتون کمک کرد باید موقعیت های این چنینی گفته بشه و روی جزییات و نقش هر کدوم از شما در نفر در دعوای پیش اومده بحث بشه تا یه راهکار موثر بشه ارایه داد.
همه انسانها به خانوادشون وابستگی دارن مشکل از جایی شروع میشه که این وابستگی خیلی زیاد باشه و زندگی مشترک رو دچار مشکل کنه که در این صورت رفتن پیش روانشناس ضرورت پیدا میکنه تا علت این وابستگی ریشه یابی بشه و مراحل درمان شروع بشه.
اگر زوج ها مهارتهای ارتباطی موثر رو به خوبی بلد باشن میتونن در مورد مشکلات به گقتگو بشینن و اختلافات رو مدیریت کنن آیا این توانایی در شما هست؟
لازمه که جراتمند حرفتونو بزنید نیازها و خواسته هاتون رو با همسرتون در میون بگذارید و همچنین نیازها و خواسته های ایشون رو بشنوید. فراموش نکنید در محیط و شرایط آروم این کارو انجام بدید و دقت کنید با این کار قراره یه ذره مشکلات رو کاهش بدید نه اینکه همدیگرو مواخذه کنید.
چیزی که من از گفته شما برداشت کردم مشکلات ارتباطی فراگیر با همسرتون هستش بنابراین حتما به زوج درمانگر مراجعه کنید تا قدم به قدم برای رفع مشکلات پیش برید.
شاد و پیروز باشید. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha