همسرم قصد جدایی دارد

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 155 بازدید 1 تبادل تجربه

من تو خانواده پرجمعیت بزرگ شدم همسرم تک فرزند هستش 

زندگیمو دوست دارم اما شوهرم آدم خیلی سرد بی تفاوت از اول همین جور بود حتی نسبت به پدر و مادرش هیچ احساس مسئولیتی نداره. از دوران نامزدی تا الان که ۳سال از زندگیمون میگذره هم بهم خیانت کرده از هر راهی رفتم برای خوب شدن .حتی مشاور اما هیچ تاثیری نداشت الان هم مجبورم کرد جنین ۶ هفته رو سقط کنم تا بتونه راحت جدا بشه دلش می خواد آزاد باشه راحت تر باشه. توان تحمل مشکلات زندگی رو نداره . یک سال از من بزرگ تره ۲۸ سالشه .داره مجبورم میکنه برای طلاق توافقی تو این ۵ سال با نداری، با بداخلاقی و پرخاشگری محبت نکردنش زندگی کردم چقدر کتک و چقدر بی احترامی دیدم بیشتر از هزار بار دیدم که برای زن های دیگه پول فرستاده برای دوستی باز چشم بستم حالا ناامیدم از همه چیز دارم به خودکشی فکر میکنم خانوادم کمکم نمیکنن برای مستقل شدن چون دوست ندارم سربار کسی باشم حالا بخاطر وضعیت اقتصادی میگن جدا نشو اما شوهرم میخوادجدا بشه هیچ راهی ندارم فکرم به جایی نمیرسه چیکار کنم جدا بشم یا.؟ سرکارنمیرم هیچ درآمدی ندارم شوهرم بیشتر وقت هابخاطر بداخلاقی از کار بیکارمیشه درآمد خوبی نداره هرچی هم درمی یاره نصفش برای دیگران انتقال میده اجازه نمیده سرکاربرم. لطفا راهنماییم کنید جدا بشم؟ یا بگید چه جوری زندگی درست کنم نابود شدم افسردگی گرفتم عضلاتم همش میگیره دارو میخورم برای پرخاشگری و لجبازی هاش چند بار مشاوره رفتیم اما نمیخواد درست بشه؟

اطلاعات تکمیلی

سن 27 جنسیت زن شغل خاندار وضعیت تاهل درحال جدایی
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

به طور کلی وقتی نیاز و مسائل زناشویی بین زن و شوهر تأمین نشود، ممکن است به خیانت منجر شود! یعنی اعتراض خود را به شکل خیانت مطرح می کند. این افراد بجای اینکه مشکل را برطرف کنند، راه غلط مثل خیانت را برای تأمین نیازهای روحی و جسمی خود انتخاب می کنند، البته این رابطه محکوم به شکست است، شکستی که همراه با رسوایی است. معمولا بخشی از علت خیانت، طرف مقابل یعنی همسر است. توصیه من این است که سعی کنید، انتظار طرف مقابل را برطرف کنید، یعنی به قول خودمان بهانه دست همسر خود ندهید. برای حل مشکلتان چاره ای بیاندیشید. اگر خودتان نمی توانید، حتما به مشاوره خانواده مراجعه کنید. ممکن است کمبود و کاستی هایی از سوی همسرتان ببینید ولی با توکل به خدا و پشتکار، مشکلات تان را حل کنید. موفق باشید.

تجربه شما

login captcha

آخه چقد صبور بودی که تا حالا با همچین مردی ساختی به نظرم جداشو رو پا خودت وایسا چرا دلخوش کردی به یک همچین زندگی جهنمی اصلا هم به خودکشی فکر نکن که هم دنیا و هم آخرت خودتو سوزوندی