محبت نکردن همسرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 129 بازدید

سلام

بعد از اینکه فهمیدم بهم خیانت کرده حساس شدم تو همه چیز هر چی هم میخوام خوب باشم نمیشه . خودش یک کارهایی میکنه که من حساس تر میشم . مثلا میگم کجا میری میگه بیرون درحالی که قبلا میگفت پیش کی میره  و این شده باعث یک دعوا ‌. خسته شدم از زندگیم دیگه لذتی نمیبرم. من با همه چیز کنار می یام و فقط خودشو میخوام ولی اون خودشم ازم دریغ میکنه و این بیشتر اذیتم میکنه .هرچی میگم احتیاج دارم بهم محبت کنی بازم مثل قبلش نیست ‌مثلا دیشب چون بعد دعوا باهاش حرف نزدم نه اومد طرفم نه حرف زد باهام . 

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۶ جنسیت زن شغل خاندار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام همراه عزيز ✋🏻

ممنون از اينكه ما را انتخاب كرديد

متوجه هستم احساسات خوبی را تجربه نمی کنید و حالتان خوب نيست ،خشم و غم داريد .حساسيت های شما كاملا طبيعی است .

خیانت جزء تجربه های سخت و دردناک زندگی است که برای درمان آن نیاز به جلسات درمانی است. باید بررسی های لازم انجام شود تا دلیل رفتارهای همسرتان روشن شود و سپس به جلسات برويد هم خودتان وهم همسرتان .

دوست عزیز  معمولا خیانت به علت  نیازهای سرکوب شده به وجود می آید. سعی کنید با همسرتان صحبت کنید و به نیازهای واقعی درونی شون پی ببرید .اگر اكنون  خشمتان در حدی است كه نمی توانيد بنشينيد و با همسرتان روبرو شويد .برايش يك نامه بنويسيد يا ايميل بفرستيد و توضيح دهيد چرا و چقدر از كار او صدمه ديده ايد .گاهی اوقات مردان برای اینکه به خودشان ثابت کنند خواهان دارند و مورد توجه زن های دیگر هستند با زن ها ارتباط برقرار ميكنند .سعی کنید شما این نیاز را در همسرتان برآورده کنید.

با همسرتان دوستانه و با احترام و صميمی ارتباط برقرار کنید ببینید چه رفتارهایی منجر به این شده که از شما فاصله بگیرد . شما چه نقشی در اين مسئله داشتيد و سهم شما و ايشون چقدر است ؟ زمانی را با هم به گفتگو بپردازيد و ببينيد كه چیكار بايد كرد برای شروعی دوباره و زندگی نو و اينكه در آينده شاهد اين موقعيت دردناک نباشيد خودتان را آماده كنيد ، تمام تلاشتان را بکنید و اين را از همسرتان هم بخواهيد كه دوباره با هم شروع كنيد ..... از همسرتان بخواهید در مورد نیازها و انتظارات خود با شما صحبت كند. و شما هم همینطور و سعي كنيد اگر مسئله ايی داريد با هم حلش كنيد .به ويژگيهای مثبت همسرتان بيشتر توجه كنيد .زيرا مرور خوبی باعث ايجاد محبت بيشتر ميشود .فراموش نكنيد همان اندازه كه بخشش سريع و بی قيد شرط همسرتان مهم است ،نحوه برخورد پس از آن نيز بسيار مهم است .اگر همسرتان را بخشيديد نبايد طوری با او برخورد كنيد كه حس به رخ كشيدن اشتباه ،شرمندگی و عذاب وجدان در او زنده شود .

سعی كنيد ورزش کنید و به سلامتی جسم و روانتان اهمیت دهید،مهارتهای روابط زناشويی را بياموزيد .به كارهای مورد علاقه خود بپردازيد .با دوستان خود وقت بگذرانيد .کتابهای ازدواج بدون شکست گلاسر ميتواند در اين راستا به شما كمک كند .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha