2723

تصمیم برای بارداری فرزند سوم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 124 بازدید

سلام . چند وقتی هست که دلم همچنین می خواد فرزند سوم هم داشته باشم . اما می ترسم از حرف و حدیث ها از شرایط از خانواده و اقتصاد. و دو دلم 

یک دختر ۵ ساله و یک پسر 10 ساله دارم . همسرم تمایلی نداره .ما از نظر مالی متوسط هستیم . من کار نیمه وقت دارم و خیلی درگیر کار نیستم  دوست دارم ولی خوب شرایط و موقعیت نمی گذاره که سرکار تمام وقت و با درآمد بالا بروم .  فکر کردم اگر فرزند سومی باشه تنوعی به زندگی میده، بچه ها خوشحال می شن . 

اما بازم می ترسم . می ترسم رویاهام رو از دست بدم . البته خیلیاشون رو از دست دادم ولی خیلی فکرم درگیر این موضوع . لطفا راهنمایی کنید.


اطلاعات تکمیلی

سن ۳۳ جنسیت زن شغل کار نیمه وقت وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام ممنون از اینکه مارا انتخاب کردید .

دوست عزیز اگر تصمیم داشته باشید فرزند سوم را بیاورید این را باید بدانید که آن کار نیمه وقت را نیز باید بگذارید کنار چون فرزندان شما کوچک هستند و نمی توانند فرزند سوم را نگهداری کنند . و همانطور که گفتید از لحاظ مالی هم متوسط هستید و با این شرایط جامعه خیلی مشکل است آوردن فرزند دیگر . شما برای تنوع ایجاد کردن می توانید دنبال کارهای دیگر باشید نه اینکه مسولیت دیگری برای خود درست کنید . ولی باز با شوهرتان صحبت کنید اگر موافقت کردند این کار را بکنید . چون هزینه زندگی خیلی بالا رفته و شما باید همه چیز را در نظر بگیرید . فقط آوردن بچه سوم و ایجاد تنوع نمی تواند این همه مسولیت را به همراه بیاورد .

موفق باشید .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha