راه های نزدیک شدن به همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 1840 بازدید

حس میکنم از شوهرم خیلی دورم تایم زیادی سر کار هستیم و از هم دور. از صبح که از خواب بیدار میشیم میریم سر کار تا شب ساعت ۱۱. الان عقد هستیم و ازدواج دوممه. شوهرم قبلا مجرد بوده. دلیل جداییم خیانت همسر اولم بود. الان تنها تایمی که همدیگه رو میبینیم یه ساعت تایم ناهارمونه اونم تو محل کار. دوست دارم بهش نزدیک بشم اما همکاری نمیکنه. سعی میکنه بیکاری هاش رو با دوستاش بگذرونه میره ماهیگیری. شبها هم میریم خونه بابام. عجله ای برای گرفتن خونه نداره. من نمیخواستم عروسی بگیرم مامانش گفت باید بگیرین آرزو دارم و از این حرفها. اما همسرم گویا تمایلی نداره. من سعی میکنم بی مناسبت یا برای ماهگردهامون بهش پیامهای احساسی بدم یا گل میخرم براش یا هدیه اما اون اصلا اینکارو نمیکنه و از نطرش بی معنیه. قبل ازدواج اینجور نبود مسافرتم میرفتیم اما الان اگه بریم هم منو میزاره پیش خانوادش خودش تنها میره. چکار کنم بهم نزدیک بشه؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۹ جنسیت زن شغل حسابدار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیزم

ذکر نکردید که برای حل مساله‌تون تا به حال با همسرتون صحبت کردید یا خیر. و متوجه نشدم همسرتون چند وقت هست رفتارشون با شما سرد شده و به چه دلیل این اتفاق افتاده. اشکالی نداره اگر ارسال پیام‌های احساسی و هدیه خریدن و ... که زبان محبت شماست، زبان محبت همسرتون نباشه چرا که روش‌های مختلفی برای ابراز محبت به دیگران وجود داره اما اینکه همسرتون اصولا ترجیح میدن وقت آزادشون رو با دوستان‌شون بگذرونن یا تنهایی به سفر برن، مساله‌ای هست که نیاز به بررسی عمیق‌تر و دقیق‌تری داره. 

توضیح ندادید برنامه‌ای برای زمان و نحوه‌ی برگزاری مراسم عروسی‌تون دارید یا خیر. این هم مساله‌ی مهمی هست که لازم‌ه بهش بپردازید.

پیشنهاد بنده به صورت کلی برای شما این هست که در فضایی مناسب که کسی مزاحم‌تون نشه، در زمانی مناسب که شما و همسرتون خسته نباشید، ملاقاتی ترتیب بدید و در آرامش با هم صحبت کنید. براشون بگید که این موقعیت‌ها براتون خوشایند نیست و دل‌تون میخواد به هم نزدیکتر باشید. پیشنهادهای خودتون رو هم برای رسیدن به این هدف به ایشون بگید. درباره‌ی زمان و نحوه‌ی برگزاری عروسی‌تون هم سعی کنید زودتر به نتیجه و جمع‌بندی برسید. اگر احساس کردید به تنهایی قادر به حل مساله‌تون نیستید و نیاز هست کمک بگیرید، به همسرتون پیشنهاد بدید با هم برای مشاوره به صورت حضوری اقدام کنید. در صورتی که ایشون مایل به همکاری نبودند، می‌تونید خودتون به تنهایی مراجعه بفرمایید. 

به خدای بزرگ می‌سپارم‌تون

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha