شنوایی سنجی کودک

198 بازدید 1 تبادل تجربه

دخترم که به دنیا اومد یکی دو بار همون نوزاد بود بردیمش شنوایی سنجی اما چون خواب نبود قبول نکردن بعدش دیگه سهل انگاری کردیم و موضوعاتی پیش اومد نرفتیم الان سه ماه و ده روزشه الان ببریم دیر شده؟

اطلاعات تکمیلی

سن 25 شغل خانه دار
پاسخ مشاور

شنوایی شناس

سلام و درود فراوان

از نظر استانداردهای جهانی غربالگری ،باید غربالگری شنوایی نوزاد تا یک ماهگی انجام شود اما از نظر استانداردهای چکاپ سلامتی نوزاد ،چکاپ شنوایی در سه مرحله یک ماهگی ، سه ماهگی و شش ماهگی قابل انجام است لذا توصیه می شود حتما تا قبل از شش ماهگی ارزیابی شنوایی صورت گیرد.از طرفی چون در ارزیابی شنوایی نیاز به سکوت نوزاد هست حتما سعی کنید قبل از مراجعه به کلینیک شنوایی بی خوابی به کودکتان دهید تا زمان انجام تست شنوایی بتوانید بدون دارو و به راحتی کودک را  بخوابانید.

تجربه شما

login captcha

باسپاس از پاسخگویی شما

پرسش ها و پاسخ های مشابه

سلام من دیروز بچه رو بردم شنوایی سنجی گوش چپش جواب نداد این چه معنی داره؟28روزشه

پاسخ باسلام شنوایی سنجی در 2 روزگی زیاد ارزشی ندارد و در یک ماهگی تکرار نمایید برای مشاوره بیشتر با شماره 26700153 تماس حاصل فرمایید.

شنوایی سنجی نوزاد

پاسخ سلام و درود فراوان غربالگری شنوایی یکی از تستهایی است که روزهای اول تولد برای نوزادان انجام می شود.پاسخ مثبت در این تست بیانگر صحت و سلامت سلولهای گوش داخلی است.باتوجه به مثبت بودن این تست و عدم ابتلا...

شنوایی سنجی نوزاد

پاسخ سلام منتسفانخ یکی از عوارض مننژیت اسیب عصب شنوایی است که معمولا دو طرفه است و ربطی به نوع درمانش نداره

تست شنوایی سنجی نوزاد

پاسخ درود تستی که شما انجام دادید،OAE می‌باشد که حساسیت زیاد دارد ولی چندان اختصاصی نیست. برای تایید نتیجه یا رد آن باید تستABR انجام دهید.