2723

سلام دخترم یک سال و دو ماهشه شبها نمی خوابه یا خواب مفیدش دو ساعته شیر خودمو میخوره اونم فقط یه سینه شیشه و پستونکم نمیگیره به خدا کلافه شدم چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور کودک و بین فردی

سلام مادر عزیز. درود بر شما. 

این مساله کاملا طبیعی است. برخی نوزدان شب ها بیشتر بیدار میشن صبوری کنید تا چند ماه دیگه زمان خواب شبانه کوچولوتون بیشتر خواهد شد. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

پسر 14 ماهه ام به سختی میخوابد

پاسخ با سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر است وقتی این علائم خواب را مشاهده می کنید اجازه دهید خود کودک بخوابد یعنی در محل خوابش بخوابانید و چراغ خاموش کنید تا بخوابد. مورد غیر طبیعی ندارد.

دختر 3 ساله ای دارم که شبها ساعت 1 الی 2 زودتر نمی خوابد!! هر کاری میکنم از جمله قصه، کم کردن نور، خ

پاسخ با سلام سعی کنید شبها یک وعده به کودک ماست بدهید همچنین برای یک مدت کوتاه تا تنظیم خواب کودک از شربت گیاهی baby sleep استفاده کنید (در صورت عدم حساسیت کودکتان)

سلام.نوزاد 1 ماهه در کل 24 ساعت 4 ساعت میخوابد.این 4 ساعت هم به صورت تیکه تیکه میباشد.مثلا 30 دیقه-1

پاسخ سلام در این سن شیرخوار تا 20 ساعت در روز میتواند بخوابد باید علت ان بررسی شود مثلا ممکن است ریفلاکس داشته باشد صورت نیاز به مشاوره بیشتر با شماره 9099071816 از ساعت 18 تا 19 تماس بگیرید.

سلام و تشکر از سیستم جوابدهی فوق العاده مفیدتون مادر 30 ساله ای هستم که سه ماهه باردارم . توی حاملگی

پاسخ با سلام شما به احتمال زیاد در بارداری اول هم دیابتی بودید و نیاز به رژیم و دارو داشته اید که متاسفانه انجام نشده و شما فرزند بالای ٤ کیلو بدنیا اورده اید. توصیه اکید میکنم حتما با مراجعه حضوری و دریاف...