حقوق زن

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 65 بازدید

سلام کمکم کنید زندگیمو دوست دارم بچه هامم دوست دارم همسرم به فکرم نیست خیلی پولکیه میخوادخوبیشو به همه ثابت کنه الا من، باهمه خوبه نفقه نمیده که هیچ حقوقمم میگیره دو تومن هرکدوم داریم۴۰۰ به من میده بقیه روخرج میکنه همیشه حرف زدن عادیش صدای بلنده. من اگه بخوام ازش شکایت کنم نمیتونم . سرمو میخوره یعنی یه ریز بهم حرف میزنه از اون دسته آدماییه که حرف هیچ کسی رو قبول نداره. فوق العاده هم یه چیزی اونورتر پرانرژیه و پرحرف هر کی باهاش حرف زده از آخر سرگیجه میگیره اصلا کم نمیاره میخوام بگم برای انجام کارهای حقوقیم نیاز به چند روز موندن تو شهرمون هست و نمیتونم برم شهرستان، سرکارم هفت ساعت راهه تا محل کارم و اونجا غریبم نمیتونم خونه کسی برم و چون طرح شکایت کنم نمیتونم با همسرم زیر یه سقف باشم اذیتم میکنه برای مرخصی چطور اقدام کنم که اخراج نشم؟ شوهرم میگه اگه خبر اختلاف ما به محل کارمون برسه اگه آبروم بره ال میکنم بل میکنم منو میترسونه باحرفاش تو روخدا کمکم کنید انتقالی نمیدن راهکار بدین لطفا؟


اطلاعات تکمیلی

سن ۳۲ جنسیت زن شغل کارمندبهداشت وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

وکیل پایه یک دادگستری

با سلام و عرض ادب

1. این موضوع شما تا حدود زیادی به مشاوره خانواده و روانشناسی مربوط میشه اگه امکان داره با دستان مشاور و روانشناس سوالتون رو مطرح کنید.

2. در خصوص اخراج از محل کار نیز شما می بایست قوانین و مقررات اداره کار و مسائل انضباطی شغلتان را رعایت کنید و در خصوص انتقالی نیز می بایست با در خواست و تقاضای انتقال به ارگانی که در آن مشغول به خدمت هستید و پس از بررسی شرایط و ضوابط شما تصمیم گرفته خواهد شد.

موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha