ازدواج به دلیل بالا رفتن سن

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 157 بازدید

 آدم ازدواج نبودم ولی چون سنم رفته بود بالا (27) و اینکه تمام اطرافیانم ازدواج کرده بودن حتی کوچکتر از من فشار اطرافیان با اصرارهای زیاد پدر مادر و چون سابقه نامزدی ناموفق داشتم (آخرش خودم بهم زدم به دلایل مسخره) اینکه تمام اطرافیانم ازدواج کرده بودن حتی کوچکتر عقد کردم.چند ماهه میگذره. حدود 6 بدون دلیل بدم میاد ازشون از خانواده اش دلم میخواد خودش بمیره من راحت شم.خیلی پشیمانم که عقد کردم میگم به درک که سنم بالا بود دلم میخواد به پارسال برگردم.خیلی ناراحتم رفتارهام تنده احساس بدی دارم  همش فکر میکنم بقیه چه خوش شانس بودن تو خانواده های آنچنانی افتادن .من چرا باید با یک خانواده پیر و سطح پایین باشم.

همش حسرت بقیه رو دارم میخورم کاش  ازدواج نکرده بودم  من به درد ازدواج نمیخوردم کلا مشکل دارم

خیلی غمگینم دلم میخواد بمیرم قبلش یک مشکل بود حالا هزاران حالا چیکار کنم .یک نفر دیگه هم بدبخت شد همش میگم خاک تو سرم که بخاطر مصلحت ازدواج کردم و اینکه فک میکردم چاره دیگه ندارم خواهش میکنم.



اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

دوست عزیز سلام

ازدواج کردن و انتخاب فرد مناسب مساله مهمی ست و صرف بالا رفتن سن نمیتونه دلیل منطقی برای ازدواج باشه چرا که سن فقط یک عدد هستش و فرد جدا از آن باید به آمادگی و پختگی روانی و عاطفی لازم برای ازدواج برسه و فراموش نکنید که یک مجرد موفق بودن بهتر از یک متاهل شکست خورده و سرخورده ست.

اینکه معیارهای شما برای ازدواج کردن یا مجرد موندن چیه و اینکه دلیل این احساساتتون چی هستش نیاز به بررسی همه جانبه  شما و گرفتن پیشینه شما داره که به صورت مجازی امکان پذیر نیست.

حتما به یک روانشناس مراجعه کنید تا این مسائل بصورت همه جانبه بررسی و ریشه یابی گردد و سپس از مشاوره ی پیش از ازدواج بهره ببرید تا بتوانید زندگی آرومتر و با احساس بهتری رو‌ تجربه کنید.

شاد و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha