عدم ثبات در ارتباط با جنس مخالف

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 77 بازدید

سلام وقتتون بخیر

من یه مشکلی دارم که حقیقتا نمیدونم اسمشو چی میشه گذاشت

من مجرد هستم و طبق غریزه ام دوست دارم با جنس مخالف در ارتباط باشم ولی به محض اینکه این ارتباط به شکل دوستی (دوستی عاشقانه) در میاد حس میکنم از طرف زده میشم دیگه برام جذابیت نداره درصورتی که قبل اینکه به این مرحله دوستی برسیم دورادور شایدم دوست داشتم که با اون فرد در ارتباط باشم. و وقتی هم با اون فرد در ارتباطم یک شخص دیگه از دور برام جذابه که میدونم بازم اگر با اینم برم تو رابطه باز دلمو میزنه. و حوصلم نمیکشه مدام برای یک نفر هر کاری رو توضیح بدم کسی که با آدم در ارتباطه چه دوستی چه ازدواج باید بهش توضیح داد. حس میکنم منو محدود میکنه.

ممنون میشم راهنماییم کنید


اطلاعات تکمیلی

سن ۲۲ جنسیت زن وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

دوست عزیز سلام

عدم ثبات عاطفی و هیجانی در بازه ای از سنین میتونه طبیعی و از ویژگی های اون رده  سنی باشه تا قبل از اینکه فرد به بلوغ عاطفی و روانی نرسیده باشه و ملاکهای روشن و مشخص برای انتخاب فرد مقابل خودش نداشته باشه این اتفاق میفته اما اگه ادامه پیدا کنه یا اینکه در جنبه های دیگه هم این عدم ثبات هیجانی وجود داشته باشه نیاز به بررسی و مداخله داره.

اینکه تعریف شما از محدودیت و توضیح امور چیه میتونه به شما در پیدا کردن راهتون کمک کنه و گفتن انتظارات و خواسته ها در ابتدای شروع یک رابطه از سوی هر دو طرف خیلی مسائل رو روشن میکنه.

میتوانید عواملی که از جانب خودتون باعث شد رابطتون رو بهم بزنید یا بهم بخوره بنویسید و اینکه چه عواملی و ویژگیهایی در طرف مقابل بوده که بازم منجر به بهم خوردن رابطتون شده. با این کار تا حدی میتونید با مسئله ریشه ای برخورد کنید و برای اون راهکار پیدا کنید. اما توصیه من مراجعه حضوری به روانشناس هستش چرا که به صورت مجازی نمیشه مشکل رو ریشه یابی کرد. 

شاد و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

رفتار بی ثبات همسرم

پاسخ سلام دوست عزیزم. امیدوارم خوب باشید. در ابتدا با همسرتون صحبت کنید و شنونده دلایل ناراحتی و خشمشون باشید و طرفداری سختگیرانه نسبت به خانواده تون نداشته باشید. نیازی نیست راه حلی ارائه بدید تنها سعی کن...

بی ثبات بودن اخلاق شوهرم

پاسخ سلام شما حتماً باید پیش مشاور بروید. چون در مشاوره، باید حرف دو طرف را شنید. هر دو باهم پیش یک مشاور خوب بروید. باید بررسی شود که بدانیم عامل چیست. بعد تصمیم بگیرید. اما در مورد اینکه گفته به خانه‌ی ...

ثبات نداشتن حرف کودک

پاسخ سلام دوست عزیز لج و لجبازی در این سن طبیعی می باشد اما شما به هیچ وجه با او لجبازی نکنید. کم کم این رفتار از سر او می افتد. موفق باشید.

تکانشگری و عدم ثبات رفتاری

پاسخ درود بر شما عزیز دلم به این راحتی و با چند نشانه نمیشه به سرعت به کسی برچسب اختلال زد اونم اختلال شخصیت مرزی!!! در مورد اینکه زود عصبی میشید باید بررسی بشه که در چه مواردی این اتفاق میفته و اگه مهارت ...