سلام و خسته نباشید. شوهرم با جنس مخالف زیاد چت میکنه اوایل برام مهم نبود نادیده میگرفتم به روش نمیاوردم. به مرور زمان دیدم داره ازم دور میشه خواستم دست از این کاراش برداره بهش گفتم دوست ندارم با جنس مخالف حرف بزنی چت کنی چون دوست دارم، بهش گیر میدادم چند بار که گوشیش دستم بود دیدم پیام جدید اومده عکس پروفایلش خانمه بقیه پیاما هم حذف شده ازش توضیح خواستم گاهی حاشا میکرد گاهی میگفت بد متوجه شدی اینجوریا نیست که تو فکر میکنی آخرین بار هفته پیش بود وقتی توضیح خواستم بهم فحش داد خیلی ناراحت شدم از اون روز باهاش سر سنگینم اونم باهام سر سنگینه موندم چکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید. در ضمن نمیشه با شوهرم حتی با درستی صحبت کرد اون خیلی بد دهنه و دست بزن داره با کوچکترین حرفی بهم فحش میده و منو میزنه 

اطلاعات تکمیلی

سن 30 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و کودک

سلام دوست عزیز

متاسفم که در این شرایط ناراحت کنده به سر میبرید.
از صحبت هاتون متوجه شدم که شما شواهدی برای این چت ها دارین یعنی دیدن که با زن های غریبه صحبت میکنه.آیا این زن ها متفاوت هستند یا فرد ثابتی هم هست ؟با توجه به اطلاعاتی که دارین میپرسم.مطمئن هستید که این خانم ها کاری نیستند و بیش از چند بار هم پیش آمده؟خودتون چی فکر میکنید؟
کتک زدن و دعوا کردن همسر شما میتونه به دلیل ترس از افشا شدن باشه و هم چنین بلد نبودن اینکه چطور درست صحبت کنند و ارتباط بر قرار کنند که البته در این مورد های پیش آمده ایشون ترجیح میده که شلوغ کنه و داد و بیداد کنه و با این کار و کتک زدن نشون بده که من قدرت دارم و اگر بهبم بخوای گیر بدی بازم همین کار و میکنم پس سکوت کن. این روش روش نادرستیه.
شما میدونین که حدودا از چه زمانی این ها شروع شده؟و اون زمان در زندگی شما اوضاع به چه صورتی بوده؟آیا همیشه ایشون اینطوری بوده؟از نظر روابط جنسی چطور؟رابطه ای با هم دارین؟
این سوالات مهمی هست که شما با مراجعه با مشاور ازتون پرسیده میشه و این قبیل مسائل چیزی نیست که با یک راهنمایی ساده بر طرف بشه. دوست عزیز توصیه میکن مه برای این مسئله زودتر به مشاور مراجعه کنین تا بشه راحت تر مسائل رو بررسی کرد.

پایدار باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha