عشق به همسر

220 بازدید

با عرض سلام. من ۴ ساله ازدواج کردم، ازدواجم سنتی بود و بعد چند ماه آشنایی عقد و چند ماه بعد عروسی کردیم. همسرم خیلی مهربون و متعهد و کاری و سر به زیره و چیز بدی ازش ندیدم که غیر قابل حل باشه ولی مشکل من اینه که عاشقش نیستم و این خیلی عذابم میده. نمیگم دوستش ندارم ولی اصلا عاشقش نیستم و اینکه بخوام همیشه فیلم بازی کنم که بگم عاشقشم داره من رو از پا میندازه.

اینم بگم که قبل ازدواج اصلا دوست پسر نداشتم و یا عاشق کسی دیگه نبودم.

همسرم عاشقمه و همه جوره این رو بهم ثابت کرده ولی من عاشقش نیستم و هر کاری کردم این حس بوجود بیاد تا الان که ۴ سال از ازدواجمون گذشته این امر محقق نشده، خیلی دارم عذاب میکشم چون این فکر که تا آخر عمرم عشق رو تجربه نمیکنم عذابم میده و دلم میخواست با عشق ازدواج میکردم.

لطفا کمکم کنید.

با تشکر.


اطلاعات تکمیلی

سن ۲۶ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور اعتیاد و خانواده

سلام

معمولا عشق در ازدواجهای سنتی بعد از ازدواج شكل ميگيره كه قطعا خيلی محكم تر و خالصانه تره.

نكته ای كه وجود داره اينه كه شما همسرتون رو دوست داريد و البته ايشون هم شما رو دوست دارن.

اين يه نكته مثبت و خوب هست و ميتونه تبديل به عشق بشه.

اما بهتره ابتدا شما معنی عشق در ازدواج رو بيشتر واقف باشيد.

بهتره اگر ذهنيتتون از عشق ، عشق های استوره ای در داستانهاست اين ذهنيت رو كلا پاک كنيد .زندگی مشترک واقعيت بيشتری داره و عشق در زندگی مشترک معنای ديگه ای. وقتی دو نفر با علاقه و دلسوزانه برای زندگيشون و متعلقاتشون و آينده اشون و اهدافشون برنامه دارند و دل ميسوزونن و انرژی و انگيزه نشون ميدن اين يعنی همون عشق واقعی كه رفته رفته طی سالها و طی ثمر دادن زندگی مشترک نمايان ميشه. رسيدن به مراتب بالا از نظر روحی اقتصادی و شخصيتی . صاحب فرزند شدن، زندگی رو جور ديگه و مشتركها جلو بردن و ايجاد تجربيات مشتركی كه ميتونه لذت بخش باشه همه ميتونه نشانه هاي عشق خالصی باشه كه دو نفر به هم دارن.

شما هم سعی كنيد بيشتر اين مواردی كه خدمتتون عرض كردم در زندگی با همسرتون و برای ايشون فراهم كنيد و حس خوب مشتركی ايجاد كنيد.


تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha