جوش سرسیاه نوزاد دو ماهه

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 342 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام خسته نباشین. نوزاد دوماه و نیمی دارم که لپاش منفذدار هستش و چند تا هم جوش سر سیاه داره خواستم علتشو بدونم؟ نگران هستم میتونه خطرناک باشه ؟

اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور بیماری های اطفال

با سلام و عرض ادب
جوش های صورت نوزادان اغلب با گذشت زمان خودبه خود برطرف می شود. جوش ها دستکاری نکنید. در صورت زیاد بودن جوشهای سرسیاه به متخصص پوست مراجعه کنید.

تجربه شما

login captcha

 خيلی ممنون از لطف و پاسخگويتون

پرسش ها و پاسخ های مشابه

رفع جوش های سرسیاه

پاسخ در ارتباط با جوش ها سر سیاه که به آن کومدون های سر سیاه هم می گویند ابتدا باید فرآیند تشکیل جوش را بررسی کرد. جوش بر اثر بسته شدن مجرای ترشح سبوم درواحد پیلو سباسه(کانال رشد مو) پدید می آید که در مرح...

جوش هاى زيرپوستى سرسياه

پاسخ کاربر گرامی سلام.تیم تخصصی نی نی سایت در حال تکمیل است؛ اما درحال حاضر متخصص مرتبط با سوال شما در لیست تیم نی نی سایت وجود ندارد. از صبوری و حمایت شما سپاس گزاریم.

جوش سرسیاه نوزاد ۴ ماهه

پاسخ دروددر شیرخوار ۴ ماهه جوش سرسیاه کمی بعیده. حتما مراجعه به پزشک اطفال داشته باشید تا ویزیت شوید و از نزدیک این ضایعات رویت شود.آکنه نوزادی داریم که مشخصات آن با توصیف شما متفاوت است.

جوش سرسیاه بینی

پاسخ سلام عزیزم اسکراب استفاده کنید اما اگر مرتب جوش می زنین همزمان از ضد جوش هم استفاده کنید تا جلوی جوش زدن شما را بگیره و کنترل بشه دوره مصرف ضد جوش حدود 3 ماه بسته به شدت جوش هست.