من حس میکردم روابط زناشویی من و همسرم عادیه و داره مثل یک وظیفه میشه تو یه سایتی نوشته بود واسه بیشتر لذت بردن باید در حین رابطه کمی بی ادبانه صحبت کنید این در حالی هست که ما در طول این ۵ سال ازدواجمان حتی یک بار هم راجع به مسائل زناشویی صحبت نکردیم و راستش یه چند باری که در شرایط عادی توی خونه یه چیزی از دهنم بیرون اومده شوهرم خیلی ناراحت شده و همش میترسم که اگر در حین رابطه اسم اون دو عضو رو بیارم ازم ناراحت بشه یا اگرم نشه بعد از رابطه تو ذهنش بگه چقدر بی ادبه راستش اصلا روم نمیشه که ازش نظرخواهی کنم چندبار خواستم میدونم اگر بهش بگم توی یه سایتی خوندم خیلی ناراحت میشه که تو اینترنت از این چیزها خوندم نمیدونم چیکار کنم ولی یکی دوبار که از کلمات نیمه بی ادبی استفاده کردم چیزی نگفته ولی اصلا اسم اون دوعضو به زبانم نمیاد.

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۳ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور زناشویی و سلامت جنسی

با سلام

رابطه جنسی چیز کاملا سلیقه ای هست. اگر شما و همسرتان روابطتان به گونه ای هست که از این گویش ها با هم ندارید دلیلی نداره که از این موارد با هم صحبت کنید. 

شما برای بهتر کردن روابط جنسی خود می بایست در یک فضایی کاملا آرام؛ زمانی که رابطه عاشقانه ای دارید، شب که در آغوش هم هستید در خصوص با روابط جنسی ، فانتزی ها، علایق و سلایق صحبت کنید. 

در نتیجه بهبود روابط زناشویی به منزله استفاده از کلمات بی ادبانه یا یاوه گویی جنسی نیست. گاهی از اوقات این یاوه گویی های جنسی در حیطه انحرافات جنسی قرار می گیرند. 

شما در رابطه جنسی خود راحت باشید، حیای زیادی به خرج ندهید و می تونید از بدن هم تعریف کنید یا از احساساتی که در حین رابطه جنسی دارید. این با به کار بردن کلمات رکیک اندام های جنسی متفاوت است

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha