کم شدن میل جنسی همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 220 بازدید 1 تبادل تجربه

با سلام همسرم ٢ سال درگير كوكايين و فيلم مستهجن بود و الان ٨ ماهه ترک كرده و ميل جنسی شو تقريبا ميشه گفت از دست داده، از دكتری شنيدم بخاطر اينه كه مرز بين فانتزی و واقعيت براش از بين رفته برای همين تحريک نميشه بصورت عادی! پیش درمانگر جنسی بايد برن يا درمان دارويی؟ ممكنه راهكاری بدين كه فعلا بشه كمک كرد تا پيش دكتر بريم؟ تو رو خدا بهم راهكار بدين، واقعا درمانده ام😓

اگر ممكنه سوال منو خانم دكتر ابريشمی پاسخ بدن ممنون ميشم

اطلاعات تکمیلی

سن 36 جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانپزشک و درمانگر مشکلات جنسی

با سلام، متاسفانه مصرف کوکایین و همچنین دیدن پورنوگرافی و اعتیاد به آن هر دو می تواند میل جنسی را کاهش دهد، در ابتدا پیش از هر کاری بایستی همسرتون یکسری آزمایش کامل بدهند خصوصا به لحاظ هورمونی لازمه که چکاپ شوند، ضمن اینکه حتما بایستی از خودشون شرح حال دقیق و کاملی اخذ شود، تجویز دارو یا ارائه راهکار بدون بررسی مسائلی که خدمتتون گفتم فایده ای ندارد. فعلا فقط میتونند کپسول فارماتون که تقویتی هست را تهیه کرده و مصرف کنند. برای زمانیکه موتور روابط زناشویی بمدت ۸ماه است که متوقف شده، راهکاری به این صورت متاسفانه نمیتونم بدم، بایستی حضوری به درمانگر جنسی مراجعه کنید.

تجربه شما

login captcha

شرح حال منظور چی هست؟ آزمايش هورمونی منظور تستوسترون هستش؟  از اونجايی که همسرم همكاری نميكنن و نميان پيش روانپزشک يا درمانگر جنسی، من مجبورم اينجا بپرسم كه چه چيزهايی توی آزمايش هورمونی هست و اينكه شرح حال كامل و دقيق منظورشون چيه؟

سن همسرم ٣٣. آزمايش تستسترون داده و رنج نرمال بين ٢ تا ٨ بود مال همسر من ٣.٩ بود.

@hamiiidehhh

سلام، منظور از شرح حال ۳ الی ۴صفحه توضیحات کامل از دوران کودکی تاکنون از خود بیمار است، چیزی نیست که شما بخواین توضیح بدید، صحبتهای خودشون برای درمانگر مهمه، ببینید مثل اینکه همسرتون بیماری قلبی داشته باشند و شما بخواین به جای ایشون برید پیش پزشک و معاینه بشوید و از دردتون بگید، این شکلی که نمیشه درمان کرد، آزمایش هورمونی هم فقط تستوسترون نیست، تستهای تیرویید، پرولاکتین،  fsh,lh,s,SHBG,ALBUMIN, FREE TEST,و خیلی مطالب دیگر را شامل میشود.خانم عزیز نه من و نه شما سوپرمن نیستیم متاسفانه و یک آدم ربات نیست که بتونیم در جهتی که میخوایم بر خلاف میلش زور بزنیم و هدایتش کنیم، شما اگر از این شرایط خسته اید که حقم دارید بهتره بطور جدی برای زندگیتون فکری بکنید.