اختلاف با مادرشوهر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 59 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام من شش ساله ازدواج کردم ازدواجم هم سنتی هم عاشقانه بود نمیدونم چطور توضیح بدم ولی میخوام بگم ما عاشق هم بودیم از همون اوایل ازدواج مادرشوهرم سر اینکه شوهرم منو دوست داشت باهام اختلاف پیدا کرد و از من بدش اومد مدام میگفت شوهرت کسی دیگه رو دوست داشت من نذاشتم اینا باعث اختلاف بین ما شد هنوز بعد از گذشت شش سال سعی میکنه به من بفهمونه که شوهرم دلش جای دیگه ست مثل همین امشب البته این بار اسم نفر قبلی رو نگفت این دفعه دختر عموش رو گفت من خیلی ناراحت شدم با شوهرم کلی دعوا کردیم بنظرتون من نباید ناراحت بشم؟ یعنی من حساسم؟ مطرح کردن این حرف ها درسته؟ 

اطلاعات تکمیلی

سن 26 جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام بانوی گرامی
 علاقه و وابستگی شدید برخی از مادران به پسرشان باعث میشود بعد از ازدواج احساس کنند پسر خود را از دست داده و بدین شکل با عروس وارد رابطه ی جنگ و رقابت شوند.در بسیاری از موارد این کار ناآگاهانه صورت میگیرد و فرد از علتی که پشت این رفتار ها نهفته است بی خبر است،با این توضیحات در نهایت این شما هستید که باید بدانید همسرتان در حال حاضر شما را برای زندگی انتخاب کرده و گزینه هایی که در گذشته مطرح بوده رد شده و این شما هستید که ۶سال است همسر ایشان هستید ،و سخنان مادر شوهرتان برای حفظ امنیت و پر رنگ کردن نقش خود در زندگی پسرش و حفظ جایگاه سابق خود است ،با دانستن علت این رفتار بهتر میتوانید این سخنان را نادیده بگیرید و زندگی خود را دچار تشویش کنید.
به چند نکته هم توجه کنید در مواجهه با این سخنان واکنش تدافعی نداشته باشید جوابی بدهید که نشان دهد این موضوع در حال حاضر برایتان اهمیتی ندارد ،از همسرتان بخواهید رابطه احساسی با مادرش را تقویت کند تا ایشان احساس از دست دادن محبت فرزند را با گفتن این سخنان به شما جبران نکنند.
موفق باشید.

تجربه شما

login captcha