بی اعتمادی نسبت به همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 196 بازدید

سلام خسته نباشید. همسرم قبلا تو رابطه ازم میخواست اسم خانومهای دیگه رو بیارم و چند سال ادامه داشت و هر بار بعد رابطه سر این موضوع بحث داشتیم تا اینکه یه ماهی میشه که گذاشته کنار. حالا دیشب وقتی دوستم به گوشیم پیام داد جوابش داد و دوستم چون نمیدونست شوهرم داره باهاش چت میکنه به شوخی باهاش از حرف جنسی زد و شوهرم هم جواب داده. و اینکار رو چندین بار انجام داده. خسته شدم از اینکاراش اصلا این کارهاش رو بد نمیدونه منم بهش گفتم اگر من اینکارها رو بکنم تو چیکار میکنی اگر اینکارها رو درست میدونی پس برای منم اشکال نداره 

در ضمن بهش گفتم اگر خیانت یا پنهان کاری ازت ببینم یا ازت جدا میشم یا همین کار رو در حقت میکنم ( ولی اینکار رو نمیکنم) حالا قهر کرده. من از نظر ظاهر خوبم حتی از اون سرترم. وقتی دیگران از ظاهرم تعریف میکنن و من میام به شوهرم میگم میگه اون خانومها نسبت به خودشون میگن تو خوشگلی. من نمیدونم نسبت به کی زشت ترم که اینجوری میگه . لطفا کمکم کنید راهنماییم کنید چیکار کنم. 


پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام .امیدوارم که خوب باشید .سعی کنید اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید .رابطه زن و شوهر برمبنای عشق استوار می شود و قرار نیست هر روز زن یا شوهر خودشان را با همه آدمهای دیگر بسنجند که مبادا از کس دیگری زشتر یا بد تیپ تر باشند.ضمن اینکه زیبایی و زشتی یک امر کاملا سلیقه ای است .اینکه همسر شما در رابطه جنسی از مطالبی صحبت می کنند که شما را آزار می دهد اصلا درست نیست .و اینکه ایشان در رفتار نیز این عمل را انجام داده که با دوست شما چت جنسی کرده این یعنی شکستن حریم رابطه زناشویی .و این مسأله هیچ ربطی به ظاهر شما ندارد .پس در وهله نخست توصیه می کنم حتما به زوج درمانگر مراجعه نمایید .و مسأله دیگری که توصیه میکنم به آن توجه کنید اینست که ما هیچگاه نمی توانیم دیگران را تغییر دهیم از جمله همسرمان را حتی اگر آنها بدترین رفتار دنیا را هم انجام بدهند بازهم ما نمی توانیم آنها را تغییر بدهیم بلکه ما فقط می توانیم برای خودمان یک فکری بکنیم که در زندگی آسیب نبینیم .اینکه ما با چه کسی زندگی میکنیم انتخاب ماست .پس اگر ما یک فرد نامناسب را انتخاب کنیم و آسیب ببینیم مقصر آن فرد نیست بلکه خود ما مسوول هستیم که آن فرد را انتخاب کرده ایم .ما هر روز در حال انتخاب کردن هستیم پس باید به انتخاب‌هایمان توجه کنیم .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha