چطور از همسرم درخواستی کنم که ناراحت نشود

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 134 بازدید

سلام. چطوری به همسرم بگم عكس پدره مرحومش رو از بالای تخت بچم كه دنيا نيومده برداره؟ واقعا نه بخاطر بدشگونی و اينا من اينارو قبول ندارم، بخاطر اينكه قابش نميخوره و قشنگ نيست ميخوام بزنم اتاق خودمون بگم ناراحت ميشه چيكار كنم؟

اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام عزیزم شما می تونید با سیاست و روش های خاص خواسته تونو با همسرتان بیان کنید بنظرم اول خود شما باید عامل باشید تا همسرتان هم عامل باشد مثلا وقتی همسرتان درخواستی از شما داردباید بگی چشم تا زمانی که شما درخواستتو مطرح کردی همسر شما هم بگه چشم. متأسفانه خیلی جاها ما دوست داریم فقط خواسته های خودمون عملی بشه و به گوش کردن که میرسه با دعوا و غرغر میخواهیم عمل نکنیم. دوم بدانید که چه زمانی خواسته خودتونو مطرح کنید مثلا زمانی که تازه از سر کار اومده خسته و خوابش میاد زمان مناسبی نیست و اگه پدرشون تازه فوت شده شرایطشونو درک کنید و بهشون زمان بدهید و تا به دنیا آمدن بچه فرصت برای مطرح شدن موضوع هست سوم چیزی نخواهید که در توقع شوهر شما نباشد مثلا اگر میدانید نظر ایشان صد در صد منفی است بنظرم مطرح نکنید چهار داشتن زبان نرم، مهربان گونه احساساتتون و دلایلتون رو نسبت به این موضوع بیان کنید تو درخواستتون لجبازی نکنید و بهتره با محبت و نرمی که گفتم مطرح بشه و به توافق برسید و اگر گوش کرد تشویقش کنید و فراموش نکنید خوبیش رو. موفق باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

سلام. یکساله زایمان کردم ولی هنوز موفق به نزدیکی با همسرم نشدم. البته ایشون درخواستی نکرده و من هم ه

پاسخ سلام دوست عزیز ایا در مورد این موضوع با ایشان صحبت کرده اید؟ منظورم درخواست از طرف شما نیست بلکه دلیل عدم تمایلشون نسبت به رابطه با شماست شما باید در یک فضای دوستانه وصمیمی بدون اینکه اعتراض وشکایتی ...

من ۲۷ و همسرم ۳۵ سالشه . بچه رو از ال نمیخواستیم@وای بعد جفتمون قبولش کردیم. تو بارداری هوامو داشت ا

پاسخ دوست عزیز نداشتن رابطه جنسی میتونه باعث بشه که ایشون بهم بریزه ولی باید زمانی که ارومه باهاش حرف بزنی ببینی دلیل ناراحتیش چیه؟ بیشتر دعواتون سر چه موضوعی هست ؟ بنظر خودت توجهت به بچه زیاد نیست؟ شاید چ...

آیا احتمال دارد که در ماه تخمکی آزاد نشود؟

پاسخ سلام دوست عزیز بله احتمال آن وجود دارد با توجه به شرح حال شما اگر تا ۳ ماه آینده باردار نشدید آن وقت باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود موفق باشید.