1209

تداخل داروهای مکمل

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 18 بازدید

با سلام. من قرص زینک و بیوتین و آهن و فولیک اسید استفاده میکنم. این موارد باهم تداخل دارند؟ من تالاسمی مینور دارم و به شدت احساس خستگی و بی حالی دارم و فقر آهن. 

شنیدم که فولیک اسید و بیوتین باهم تداخل دارند. درسته؟ و اینکه فولیک اسید خارجی استفاده میکنم ایرانیش باعث سرگیجه میشه برام. 22 سالمه

اطلاعات تکمیلی

سن 22 جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور
با سلام و عرض ادب
بهتر است بجای قرصهای متعدد از یک مولتی ویتامین مینرال کامل استفاده نمایید تا هم نگران تداخلات نباشید و هم از خوردن چندین قرص روزانه راحت شوید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

مصرف و تداخل دارو ها

پاسخ سلام و وقت بخیرقرص آهن باید با شکم خالی مثلا قبل نهار خورده شود. داروهای سو هاضمه اگر آنتی اسیدی مانند امپرازول و پنتوپرازول باشد باید قبل صبحانه مصرف شوند.

تداخل دارویی در کودکان

پاسخ سلام. خیر. این دو تداخلی ندارند. موفق باشید

مشکلات تخمدان و تداخل دارویی

پاسخ سلام دوست عزیز خیر تداخل دارویی ندارند می توانید مصرف کنید بله قرص متفورمین در کاهش وزن موثر است بهتر است برای کاهش وزن ورزش کنید موفق باشید.

تداخل قرص زینک پلاس و آهن

پاسخ سلام وقت بخیر . بین مصرف این دو دارو تداخل وجود ندارد و می توان آنها را همزمان مصرف کرد . بهتر است زینک پلاس پس از غذا مثلا ناهار و قرص آهن قبل از غذا مثلا قبل از صبحانه مصرف شود