کنجکاوی جنسی همسر در فضای مجازی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 197 بازدید

با سلام همسر من از اول ازدواج و حتی بعد از ازدواج فیلم های پ و ر ن نگاه میکردن و هروقت که من در این باره تذکر میدم کاملا تدافعی و با عصبانیت دو برابر عمل میکنه و امروز فهمیدم که رفته تو لایو های این سایت ها و حتی چت و عکس های زنده و ... و چت هم کرده دارم نابود میشم خواهش میکنم کمکم کنید نمیدونم چجوری به روش بیارم چون تو گوشیش مخفی کرده بود و هر وقت چیزی رو مخفی میکنه من پیدا کنم بجای عذرخواهی و ترکش بیشتر مخفی میکنه الان نمیدونم با شوهر عصبیم چه برخوردی کنم و اگه نکنم خودم نابود میشم با تشکر

اطلاعات تکمیلی

سن 19 جنسیت زن شغل خانع دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روان درمانگر

سلام 

کاملا متوجه هستم تو این شرایط برای یه خانم تسلط بر رفتار خیلی سخته  با وجود این بهترین راه برای شما در درجه اول کنکاش نکردن در این موضوع هست شما با کنکاش اطلاعات بیشتر از نیاز دریافت میکنید و همین اطلاعات به رابطه شما آسیب میزنه و ایشون مضطرب تر میشن و همین تحت استرس قرار گرفتن موجب تمایل بیشتر به دیدن فیلمها میشه . نکته بعدی  این موضوع که بعضی از افراد برای تقویت فانتزی هاشون از فیلم و یا عکس استفاده میکنند و این کار به رابطه زناشوییشون کمک میکنه و برخورد شما برای ایشون احساس گناه میاره و استرس بیشتر و تکرار و تکرار  . 

تلاش شما در مورد رفع اضطراب همسرتون بهتره باشه ،

همه این موارد در صورتی که آسیب به رابطه زناشویی شما وارد نکرده باشه و همچنان از نظر کیفی مناسب هست ، مورد پذیرش در غیر اینصورت  نیاز به مراجع به متخصص هستید .

موفق باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha