خیانت در دوران نامزدی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 123 بازدید

به نام خدا

سلام، ۶ ماهه نامزد کردم (عقد نیستم) برای آشنایی، فقط خانواده هامون خبر دارند، نامزدم ۳۰ سالشه. توی این ۶ ماه روابط ما عمیق شد و دلبستگی شدید به وجود اومد. خیلی بهش اعتماد داشتم آدم معتقد و سنتی بود وجهه اجتماعی داشت و سنشم بچه نبود که بگم بچگی کرده .

الان متوجه شدم (از مکالمات ضبط شده اش) ماهه قبل با یه دختر خانم دوست بوده و تلفنی در ارتباط بودن خودش میگه ده روز بوده و فهمیده اشتباه کرده و رابطه رو قطع کرده گفته که از یه دوره همی باهاش آشنا شده و فقط همون یکبار دیدتش

من نامزدی رو به هم زدم چون دیگه نمیتونم بهش اعتماد کنم و مطمئنم مردی که یکبار اینکارو کرد بازم تکرار میکنه

الان این آقا پیگیر شده و مدام ابراز ناراحتی میکنه که اشتباه کردم و نمیخوام از دستت  بدم

از طرفی من همینجوریش بدبین بودم نسبت به مردها مطمئنم بعد این دیگه همش باید با سوء ظن و بدبینی باهاش ادامه بدم

اینم میدونم که اگه خودش بود هیچوقت منو نمیبخشید

حالا رفتار درست چیه؟ باید چیکار کنم. خیلی گیج و گنگم و لبریز از ناراحتی عصبانیت و تنفرم اما همچنان علاقه هم دارم بهش


اطلاعات تکمیلی

سن ۲۲ جنسیت زن شغل ماما وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

سلام دوست عزیز
متاسفم که در این شرایط قرار گرفتید.
در برخورد با مساله خیانت پیش از هر چیز رفتن پیش یک روانشناس ماهر ضروری ست چراکه قبل از هر چیز باید علل این اتفاق روشن شود. اینکه چرا همسرمان سراغ فرد دیگری رفته دلایلی داره که با کندوکاو در رفتارها و عملکرد شما در زندگی مشخص خواهد شد. شما باید دلایل این اتفاقات را بررسی کنید، علت این رفتار را پیدا کنید و نگاهی به رفتار و عملکردهای خودتون در رابطه داشته باشید و از تصمیم گیریهای عجولانه دوری کنید. بیشتر افراد وقتی با این وضع روبه رو می شن فورا از طلاق حرف می زنن. بهترین کار این هستش که بعد از ماجرا، سراغ روانشناس برید و مسایل را حل کنید و یک بازنگری در رابطه تون داشته باشید. با همه این موارد اگر دیدید شرایط زندگی فعلی براتون سخته، در نظر بگیرید اگر جدا  بشید آیا شرایط بهتر میشه یا بدتر؟
شاد و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha