پنهان کاری مالی همسرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 180 بازدید

سلام

من خانم 25 ساله هستم و دوساله که ازدواج کردم. همسرم تحصیلات دکتری داره و خودمم فوق لیسانسم. ایشون 31 سالشونه. هر دو شاغلیم. درآمد شوهرم از من بیشتره و بیشتر مخارج زندگی با ایشونه و من فقط هزینه ی کلاس های ورزشی و یا لوازم آرایش و ... که مربوط به خودمه میدم و گه گاهی هم برای خونه یه چیزایی میخرم و اگر جایی لازم باشه به همسرم برای پرداخت هزینه ها کمک میکنم. در زمینه ی مالی با شوهرم روراستم و کاملا از میزان حقوق من باخبره و همیشه جوری برخورد کردم که پول من و پول تو بینمون نباشه. من هم از حقوق شوهرم با خبرم و میدونم که چقدر حدودا حقوق میگیره. اما مدتیه که متوجه شدم همسرم اس ام اس هایی که از بانک براش میاد و مانده حسابش توش مشخصه رو پاک میکنه و جدیدا هم دیدم که شوهرم شماره ی بانک رو بلاک کرده که اس ام اسی براش نیاد. چون گاهی اوقات گوشیش دست منه من احساس میکنم که برای اینکه من از مانده حسابش مطلع نشم این کارو کرده وگرنه چه دلیلی داره ؟ 

من که همیشه درکش میکنم و واقعا خواسته ی مالی ازش ندارم و همه ی هزینه های باشگاه و آرایشگاه و بعضا خرید لباس و کلاس هنری و ... با خودمه و چون همسرم قسط میده هیچوقت ازش نخواستم به من پولی به عنوان ماهیانه بده. الان نمیدونم چرا این رفتارو کرده و دلم گرفته. از یه طرف نمیتونم باهاش در میون بگذارم موضوع رو و میترسم فکر کنه من به حریم خصوصیش تجاوز کردم یا گوشیشو دایم چک میکنم و کلا میترسم اوضاع بدتر بشه. از یه طرفم نمیتونم هضمش کنم این موضوع رو و احساس میکنم که شاید تو زمینه های دیگه هم ازم پنهان کاری میکنه و من رو احمق فرض میکنه. یه جورایی شک کردم بهش. نمیدونم چیکار کنم. لطفا راهنماییم کنین . ممنونم


اطلاعات تکمیلی

سن 25 جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام عزیزم.توی ذوقت خورده و دلسرد شدی. نگفتی این رفتارها از کی شروع شده.شاید قبلا هم بوده و شما گوشی ایشون رو نگاه نکرده بودی. ممکنه دلایل زیادی پشت این رفتار باشه.باورهای گدشته ی فرد در مورد زندگی زوجی که ممکنه از خانواده یا اجتماع نشات گرفته باشه، مثلا خوب نیست همسرت اسرار مالیت رو بدونه..... یک اتفاق جدید که نسبت به این موصوع حساسش کرده باشه، مثلا شکست در زندگی یکی از اقوام یا دوستان نزدیک که ربطی به مسایل مادی داشته....شخصیت اساسا مخفی کار یک فرد که میتونه مشخصه ی شخصیتی ایشون باشه و ربطی به صداقت شما هم نداره.انتخاب فردی ایشونه .... و دلایل متعدد دیگه. کاش از ابتدا گوشی ایشون رو چک نمیکردی ولی حالا که این اتفاق افتاده و دل چرکین شدی حتما باید بهانه موجهی پیدا کنی و این مساله رو در محیطی بدون تنش و در شرایطی که همسر ارامش روحی دارن مطرح کنی و دفاع ایشون رو بشنوی.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha