رفیق بازی شوهرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 80 بازدید

سلام 

من 19 سالمه و همسرم 23. دوسال عقد بودیم و چهار ماهه که عروسی کردیم. اوایل خیلی رفیق باز بود طوری که همه وقتشو با رفقاش میگذروند و الکی میگفت میرم دنبال کار. تا اینکه من فهمیدم و کم کم گیر دادنام شروع شد. خلاصه بعد از کلی سختی تونستم درستش کنم تا وقتی که عروسی کردیم 

از وقتی که عروسی کردیم و اومدیم خونه خودمون خیلی بی بند و بارتر شده کم کم شروع کرد. منم بخش چیزی نمیگفتم میگفتم شاید الان دیگه درک کنه بفهمه که تنهام تو خونه و نباید بره. اما هربار بدتر میشه. تو این چند روز خیلی فشار بهم اومد تنهایی شب ها و اینکه کاری داشتم باید پیشش التماس کنم تا ببرتم بازار. یا بیرون اما دوستاش در الویتش هستند. و اینم بگم که تنها حتی نمیذاره تا سر کوچه برم. منم واسه این رفتارهاش باهاش قهر کردم. میدونم کارم خیلی اشتباه بود اما خیلی تحت فشار بودم. الان هم دو ، سه روزه که قهرم و اون انگاری براش مهم نیست و حس میکنم چون اصلا باهاش حرف نمیزنم خیلی آزادتره و بی بند و بارتر انگار خوشحاله. تا دیشب پیشقدم شد اما در مورد اشتباهش که حرف میزنم بحثو عوض میکنه یا میندازه تقصیر خودم. منم هنوز باهاش سرسنگینم ولی اون هنوزم عین خیالش نیست. میخواستم ازتون بخوام راهکار بدید که بتونم مسئولیت پذیری رو بهش یادآور بشم. و اینکه چرا عروسی کردیم بی بند و بار شده؟

و سوال سومم اینکه با وجودی که بهش گیر نمیدادم و آزاد بود و خودش میگفت زن خوبی برای منی و منو درک میکنی حالا چرا سرسنگینی من براش مهم نیست و یه فرصت براش ایجاد شده تا وقت بیشتری رو با دوستاش بگذرونه؟ 

البته اینم بگم به خواسته اون دانشگاه مو ول کردم و نرفتم و قید همه دوستامو زدم و حتی میگفت با مامانتم نری, نرفتم 

پیشاپیش ممنونم از راهنماییتون 🌷🌷


اطلاعات تکمیلی

سن 19 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز 

ممنونم از اینکه ما رو انتخاب کردید.

دوست عزیز با توجه مسائلی الان دارید مسائلی هست که در دوران عقد هم متوجه شده بودید و همان موقع باید به آنها رسیدگی می کردید. و انتظار اینکه اگر با هم عروسی می کردید و ایشون دست از رفیق بازی برمی داشت را داشتید باید به این نکته توجه کنید که آدمها را نمی شود با گیر دادن عوض کرد مگر اینکه خودشن بخواهند و تغییری در رفتارشان ایجاد کنندو

نکته بعدی این است که شما تمام هویت فردی و نقش هایی را که داشتید را ول کرده اید یعنی تمام چیزهایی را که دوست داشته اید را به خاطر فرد دیگه ای نادید گرفته اید که این نشان دهنده ی این است که انتظار داشتید چون شما تمام چیزهایی را که داشتید را رها کردید همسرتان به خاطر شما کمی از رفیق بازیش کم کنه.

اما دوست عزیز این میسر نخواهد شد مگر اینکه دوستی بین شما و همسرتان به حدی عمیق شود که شما جای دوستان او را بگیرید.

پیشنهاد می کنم حتما با مشاوری به صورت حضوری در ارتباط باشید.

موفق و موید باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha