سیاه شدن دندان و عوارض بیهوشی کودک سه ساله

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 67 بازدید

با سلام. پسرم اصلا همکاری نمیکنه برای مسواک کردن و بلد هم نیست خمیر دندون رو بریزه بیرون و قورت میده به همین علت مسواک‌ نمیزنم براش و بخاطر قطره آهن دندونهای جلو سیاه شده و دو سه تا آسیاب ها هم سیاه شدن. خوردن خمیر دندون عوارض داره؟ و اینکه بیهوشی که میگن برای بچه خطر ناک‌ نیست موقع ترمیم دندون؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۴ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

دندانپزشک متخصص کودک

سلام. اولا سن دقیق پسرتون رو نفرمودین تا پایان سه سالگی احتیاج به خمیر دندان نیست و بعد از اون فقط به اندازه یک عدس از خمیردندان مخصوص کودکان استفاده بشه. این مقدار کم اگه خورده هم بشه مشکلی نداره.

دوم اینکه حتما حتی به زور باید برای پسرتون مسواک بزنید تا متوجه بشه این کار اجباری و لازمه و مقاومتش بشکنه. اگر حمام نره چه میکنید حمام نمیبریدش دیگه!!!

در آخر اینکه بیهوشی توسط متخصص بیهوشی اگر واقعا برای کودکتون نیاز باشه مزایاش به عوارض احتمالی جزییش ارجحیت داره. با دو سه تا متخصص کودکان مشورت کنید و نظرشون رو جویا بشین.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

جراحی بینی و ترس از بیهوشی

پاسخ سلام دوست عزیز تشکر از اینکه سوالتان را با ما در میان گذاشتید عمل جراحی برای هر کس تجربه ای متفاوت بوده و افراد آن را به گونه های مختلفی توصیف می کنند. اضطراب شما در هفته های منتهی به عمل جراحی بینی ع...

عصب کشی و بیهوشی در دختر 3 ساله

پاسخ سلام ترميم دندان هاي شيري در كودكاني كه به علت سن كم قادر به همكاري نيستند معمولا با بيهوشي صورت ميگيره و جاي نگراني نيست.

سلام برای رادیوالوژی رنگی از لوله ها و تخمدان HSG ایا میشود بیهوشی هم استفاده شود برای درد نکشیدن ?

پاسخ سلام بله امکان دارد اما بسته به نظر پزشک و مرکز انجام دهنده است