سلام خسته نباشید. دخترم 16 ماهشه شبها با این که شکمش درد نداره و خونه کاملا آرامه و دمای محیط مناسب هست با هیچ روشی نمی‌خوابه.. الحمدالله مشکلی نداره چون تا زمانی که نخوایم بخوابونیمش بازی میکنه و تو خونه توی تاریکی راه میره... نه روی پا میخوابه نه با لالایی و نه با راه رفتن توی خونه... روز ها هم میخوابه ولی چند بار امتحان کردم اگه تو روز هم نخوابه بازم شب به سختی خوابش میبره.. و اگه تو طول روز نخوابونمش همش بهانه میگیره و کم حوصله است... ممنون میشم کمکم کنید. 

اطلاعات تکمیلی

سن 22 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور بیماری های اطفال

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز شب قبل از خوابیدن تغذیه مناسب داشته باشد تا گرسنه نباشد. مواردی که اشاره کردید مثل دما و لباس مناسب رعایت شود. اینکه در طول روز بخوابد ایرادی ندارد ولی زمان و مدت آن مهم است که به خواب شب نزدیک نباشد و طولانی مدت نخوابد و بعد از خواب هم با بازی انرژی کودک تخلیه شود تا خسته شود و شب خواب بهتری داشته باشد. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

بدخوابیدن نوزاد

پاسخ انطور که گفتید مشکلی نداره و بهتون وابسته است

بدخوابی همسر

پاسخ با سلام، خواب همسرتون عمیقه در اون لحظات و به همین علت با وحشت از خواب می پرن، اگه برای شروع خواب مشکلی ندارند و در خوابشون منقطع و نا آرام نیست و صبح که بیدار میشوند سر حال هستند و احساس خستگی و کسا...

بدخوابی نوزاد

پاسخ با سلام و عرض ادب دوست عزیز کودک را در آغوش بگیرید و محبت و نوازش کنید. هنگام خواب هم با آرامش کودک را در آغوش بگیرید و مکان خواب و دما و نور و لباس کودک مناسب باشد. مصرف پروبیوتیک ها در دوران شیردهی ...

بدخوابی کودک دو ساله

پاسخ کاربر گرامی سلام. تیم تخصصی نی نی سایت در حال تکمیل است؛ اما درحال حاضر متخصص مرتبط با سوال شما در لیست تیم نی نی سایت وجود ندارد. از صبوری و حمایت شما سپاس گزاریم.