عصبی بودن هنگام خواب آلودگی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 69 بازدید

سلام روز بخیر

من یه مشکل بزرگ دارم که شاید ساده باشه ولی واقعا زشت هست و مشکل برام درست کرده.

من عین بچه ها وقتی که خوابم میگیره شبها، اصلا کنترلی روی اعصابم ندارم و شدیدا بد قلق و عصبی میشم😔 واقعا همسرم اذیت میشه و زشته. ولی نمیتونم کنترل کنم .در ضمن من در طول روز بخوابم هم خوابم نمیبره که کمتر خسته باشم که عصبی نباشم.

ولی در کل خیلی زورگو و عصبی و بی فکر هستم. از خودم خسته شدم. واقعا تمرکز فکر ندارم. کمکم کنید ممنون😔

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۵ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

سلام

اولین قدم در مورد این مساله شما این است که شما بایستی در ابتدا یک پذیرش در مورد خودتان داشته باشید. با وجود اینکه شما این مساله را تجربه میکنید اما باید در نظر داشته باشیم که همه ما انسان هستیم و نقاط ضعف و قوتی داریم. بایستی خودمان را همانطور که هستیم بپذیریم. تا زمانی که نتوانیم خودمان را دوست داشتنی و خوب در نظر بگیریو و با خود با مهربانی رفتار نکنیم هیچ تغییری رخ نخواهد داد.

در قدم بعدی باید عرض کنم همین که شما با این مساله رو برو هستید و به آن آگاهی پیدا کردید قدم بزرگی برای تغییر فراهم شده است. در مورد خواب باید عرض کنم حتما میزان و کیفیت خواب شبانه شما باید سنجیده شود گاهی ما به دلایل متعدد و حتی ساده ممکن است با کیفیت نخوابیم و این مساله باعث می شود تا خلق و خوی ما تغییر کند .

برای بهبود این حالت ها 2 راه به شما پیشنهاد میکنم . اگر دسترسی دارید به بیمارستان امام خمینی در تهران مراجعه کنید تا با استفاده از آرمایشهای مخصوص کیفیت خواب شما سنجیده شود و بعد از آن با سنجش صحیح راهکار برای شما در نظر گرفته می شود.

روش دوم اینکه به یک روانپزشک مراجعه کنید تا با بررسی خلق و خو و حالتهای شما داروی مناسب تجویز کرده تا کیفیت خواب شما اصلاح گردد.

مطمئن باشید با تصحیح فرایند خواب شما بسیاری از مشکلاتی که تجربه میکنید کم تر خواهد شد.

شاد و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

خواب آلودگی بیش از حد

پاسخ سلام.شرح حال بسیارناقص است.

خواب آلودگی چه علتی دارد؟

پاسخ سلام و وقت بخیردوست عزیز حتما زیر نظر کارشناشان تغذیه یا پزشک مکمل ویتامین د و آهن رو دریافت کنید تا کمبودتان جبران شود برای افزایش وزن توصیه بنده به شما دریافت رژیم افزایش وزن به همراه اشتها آور ها ز...

خواب آلودگی در طول روز

پاسخ با سلام علائمی که میفرمایید با استفاده از مصرف منظم و حدودا 8تا 10 لیوان آب در روز و مصرف میان وعده ها و همچنین استفاده از مولتی ویتامین در صورت کمبود داشتن برطرف میشه

خواب آلودگی در دوران بارداری

پاسخ سلامبتامتازون می تواند باعت خستگی ، ضعف و خواب آلودگی شود.