شک و چک کردن گوشی خواستگار

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 188 بازدید

سلام وقت بخیر . من سه سال با آقایی آشنا هستم و قصد ازدواج داریم (ایشان قبلا ازدواج و یک بچه دارن) قبلا 8 سال باهم همکار بودیم . متاسفانه من گوشی ایشون رو چک میکنم یه بار فهمید به روم آورد و گفتم دیگه تکرار نمیکنم تا اینکه چند وقت پیش تو تلگرام اتفاقی دیدم که یکی از همکارهای قبلی بهش پی ام داده منم کنجکاو شدم و تلفنشو هک کردم . که دیدم  بهش پی ام داده و حرف های نامربوط .... ( انگار قبلا باهم رابطه داشتن و خانم درخواست مجدد داشت) که خونه خریدم و کی میای پیشم و عکس .... از خودش فرستاد و این آقا هم گفت نه اصلا شرایطی ندارم که بخوام بیام نمی تونم و گذشته ها گذشت و باید حس و حالش باشه . از اون به بعد اون خانم هر چند وقت یه بار پی ام حال احوال میده من اصلا به روی طرف مقابلم نیاوردم ولی به هیچ عنوان نمیتونم این موضوع رو از ذهنم خارج کنم . همش درگیرش هستم. توروخدا راهکار بدید. هنوز هم گوشی رو چک میکنم . نمیتونم این عادت رو از سرم بندازم . خیلی ذهنم درگیره این موضوع هست . ازدواج ما درسته/ ممکنه یه روز بره طرف اون ؟ خیلی سردرگمم


اطلاعات تکمیلی

سن 30 جنسیت زن وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

سلام دوست عزیز
خوب بود سن آقا رو هم عنوان می کردید و اینکه چه چیزی باعث شد که گوشی رو چک کنید.
این رو بدونید که هر کسی حریم شخصی داره و گوشی یک وسیله ی کاملاً شخصیه و دلیلی نداره که هیچ کدوم از شما وارد فضای شخصی دیگری بشید. اینو بدونید که زندگی بر پایه اعتماد شکل میگیره و اگه قراره این اعتماد وجود نداشته باشه بدون تعارف بهتره قید اون رابطه رو قبل از تشکیل شدن بزنید.
کسی که به صورت مداوم طرف مقابلش رو چک می کنه در واقع دچار نوعی عدم امنیت در زندگی می شه و اعتماد به نفسش هم کم کم از بین می ره و دائم در این فکر هستش که چه چیزی در زندگی اش کم داره.
این چک کردن ها جایی در یک رابطه شفاف ندارد و به جای چک کردن گوشی بهتر هستش که اگر موضوعی شما رو شکاک کرده به طور مستقیم و با آرامش و بدون پرخاشگری موضوع رو بیان کنید.
حتما مشاوره پیش از ازدواج رو قبل از هر کاری انجام بدید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha