سلام من یکبار جدا شدم و با کسی آشنا شدم. کارمون به نامزدی کشید ولی مشکلات پیش اومد. ایشون یک شخص نظامیه. بیشتر اخلاق خودش و خانوادش اینطوریه. هر چی‌ بود، انگشتر رو پس دادم‌ بهش و بعد با کسی دیگه آشنا شدم این رو‌ بگم این شخص دوم‌ با همه چی من کنار اومد و شرایطم رو قبول کرد.این رو خاطر نشان کنم که این مدت که من با نامزدم کات کردم‌ گهگاهی پیام‌ میداد و‌ میگفت برگرد ولی من دیگه نمیتونستم تا ابنکه یه شکی افتاد از این پسره به دلم چند بار اسم یک زن رو میگفت دیدم‌ به هیچ کسی اعتماد ندارم  به نامزد اولیم گفتم‌ میخوام‌ ازدواج‌ کنم آمار این رو میخوام در بیاری به من گفت نه این کار رو نمیکنم ولی کرد و با مدرک و خلاصه به قول خودش من رو نجات داد حرفش رو قبول دارم فهمیدم این آقا با کسی ارتباط داره و خیلی چیزهای دیگه الان تو شوکم حالم بده نامزدم‌ برگشته و اون پسره که باهاش کات کردم. نمیدونم چه کنم اصلا قدرت تصمیم گیری ندارم کمکم کنید من چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۷ جنسیت زن وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

دوست عزیز سلام
متاسفانه موضوع رو بسیار مبهم و کلی عنوان کردید و هیچ اطلاعاتی در زمینه مشکلات ندادید. از جمله چند ساله هستید؟موقع ازدواج چند ساله بودید؟همسر سابقتون چند ساله بودند؟چجوری با هم آشنا شده بودید؟چه مدت زندگی مشترک داشتید؟ آیا فرزندی دارید؟چه زمانی جدا شدید؟ علت جدایی چی بوده؟ چه مدت بعد از جدایی وارد رابطه جدید شدید؟چطور با این فرد آشنا شدید و چرا نامزدیتون بهم خورد؟چه مدت بعد از بهم زدن نامزدی با فرد دیگه وارد رابطه شدید؟چی شد که شک کردید بهش؟ چرا با وجود تموم شدن رابطه نامزدی و داشتن رابطه جدید هنوز با نامزد سابقتون در ارتباط بودید؟ چه چیزی تغییر کرد که دوباره با نامزدتون رابطه رو شروع کردید؟ و سوالات بسیار دیگه.
مدت زمانی که لازم هستش تا بعد از یک شکست عاطفی یا تموم شدن یک رابطه فرد به خودش بده 6 ماه هستش تا بتونه خودشو پیدا کنه و زخماشو التیام ببخشه به نظر میرسه شما پی در پی وارد رابطه شدید و به خودتون اجازه ندادید که رابطه قبلی و مشکلاتشو تجزیه تحلیل و واسه خودتون حلش کنید و پرونده اون رابطه رو ببندید و بعد وارد یک رابطه ی جدید بشید.
با وجود این همه ابهام امکان اینکه بتونم راهنمایینتون کنم ندارم و به دلیل قاطی بودن چندین مساله باهم در مشاوره حضوری بهترین نتیجه رو خواهید گرفت.
موفق باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha